Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn dochter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] mijn dochter

    toch nog een aller allerlaatste ,daar ik deze pas in het WE heb gemaakt ,samen met mijn dochter een ontspannen WE aan de opaal kust ,niet echt om te fotograferen maar vooral veel genoten en gewandeld ,s'avonds dan ook samen naar de mooie kleuren na de zonsondergang gekeken ,het begon toen al redelijk duister te worden toen deze kleurenpracht zich nog voordeed , een mooie herinnering
    grote versie

    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 30 augustus 2017, 14:00.

  • #2
    Re: mijn dochter

    Dit is meer dan schitterend!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: mijn dochter

      Prachtig Patrick
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: mijn dochter

        Bedankt dat je het toch niet kon laten.
        Wat een mooie kleuren. Ook de personen staan op een prachtige plek.
        Zomaar een foto ? Ik dacht het niet, want daar is de foto te goed voor. Ik zie toch duidelijk de hand van de meester.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: mijn dochter

          Fijn om lekker met je dochter op zo'n mooie plaats samen te zijn Patrick.
          En ook nog eens een hele mooie foto aan over gehouden...Zag hem eerst op de Ipad, toen dacht ik tikkeltje te donker, maar nu op groot scherm is dat precies goed..De mooie kleuren en zeker ook reflectie/glans komen heel mooi uit..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: mijn dochter

            Overweldigende kleuren, mooie opname hoor

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: mijn dochter

              Mooi die texturen in het zand en in de lucht en dat in combinatie met de mooie kleuren !

              De silhouetten van de personen - die links en rechts op een sterke plaats in de compo staan - voegen iets extra toe aan de foto.

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: mijn dochter

                Mooi , mooi. Fantastisch dat je dit samen met je dochter kan beleven. een foto als deze is een prachtige herinnering voor later.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: mijn dochter

                  ik kan me alleen maar aansluiten bij de zeer positieve commentaren. Heel mooi !
                  Mvg Philip

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn dochter

                    Mooie foto van een mooie streek waar ik maandag toevallig nog was met enkele vrienden. We hadden er wel opmerkelijk last met het personeel van een taverne, personeel dat zich zeer onvriendelijk en nukkig gedroeg. Heb ik wel eens meer ondervonden daar in die regio. Maar neemt niet weg dat het de moeite waard is van een (fotografisch)bezoek, enkel ga ik liefst als het laag water is in Audresselles en dat was maandagnamiddag niet het geval.

                    M V G
                    BD1766BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn dochter

                      prachtig Patrick
                      maar vooral hoop ik dat jullie hebben genoten van het samenzijn
                      kids worden groot en voor je het weet zijn ze de deur uit en komt het er niet meer van om zulke momenten te beleven
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn dochter

                        ferm !
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: mijn dochter

                          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                          ferm !
                          Hij heeft het wel over z'n dochter hé !
                          In een onherkenbare silhouet kan iedereen zeggen wat hij wil en geloof er het mijne van ... zoals ; dat het een grandioos kleurspektakel is, dat het een knallende familiefoto is en dat de zon overal schijnt
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: mijn dochter

                            Een beetje luguber deze afscheidsrede ...
                            Dat is toch geen doodskist he die ginder te water wordt gelaten - haha grapje om in de sfeer te blijven

                            Prachtige foto
                            Groeten en het beste
                            Peter
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Re: mijn dochter

                              Fantastische kleuren! De mensen zijn hier wel een toegevoegde waarde, creëeren de sfeer
                              https://www.behance.net/Lynx1966

                              Comment

                              Working...
                              X