Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

London II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • London II

    Ik zet de reeks voort met een portret zicht van de Tower Bridge, maar een tijdje later op de avond. Achteraf gezien tijdens het bekijken van de foto's valt me op dat het snel donker wordt. Ik heb ook nog een landscape zicht van ongeveer hetzelfde dat nog iets eerder was, maar daar is het nog te licht en zijn de lichtjes niet zo goed zichtbaar, en volgende na de deze is al een stuk donkerder (maar die moet ik nog verwerken). Het enige spijtige dat ik gisteren heb opgemerkt is dat ik feitelijk geen panorama's heb genomen met de vele lichtjes, maar ik kan me wel herinneren dat de reflecties in de ramen erger werd naarmate het donkerder werd en dat om deze te vermijden je niet veel kon afwijken van de loodrechte stand op de raam om een foto zonder reflectie te nemen.
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: London II

    Prachtig stadsbeeld!
    Kan het zijn dat hij lichtjes afhelt naar links of zijn dat mijn ogen?

    Comment


    • #3
      Re: London II

      Precies het goede moment. De lichtjes aan, maar toch met voldoende natuurlijk licht.
      Jammer dat die ene rivierbocht er net niet opstaat.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: London II

        Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
        Prachtig stadsbeeld!
        Kan het zijn dat hij lichtjes afhelt naar links of zijn dat mijn ogen?
        De horizon loopt inderdaad iets af naar links, maar dat is in het echt ook zo... De gebouwen staan normaal gezien allemaal verticaal

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Precies het goede moment. De lichtjes aan, maar toch met voldoende natuurlijk licht.
        Jammer dat die ene rivierbocht er net niet opstaat.
        Tja dat is inderdaad het nadeel aan het portret formaat. Maar ik heb vooral de compositie op de Tower Bridge afgesteld en dan valt het stukje bocht eraf.
        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

        Comment


        • #5
          Re: London II

          mooi stadszicht peter! Origineel zicht! Beneden is er trouwens ook veel te beleven (al spijt dat ik toen mijn camera niet mee had )
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: London II

            Ook mooi, maar toch vond ik de vorige beter.

            Comment


            • #7
              Re: London II

              Ook mooi....de bekende brug staat er knap op...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: London II

                Ook een mooie. Maar misschien omdat ik de horizontale versie als eerste heb gezien, dat mijn voorkeur ook naar die gaat.

                Comment


                • #9
                  Re: London II

                  Ook mooi hoor en bij deze valt het helemaal niet meer op dat deze door het glas is gemaakt, de waas is hier niet aanwezig

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X