Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lochan na h-Achlaise

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lochan na h-Achlaise

    Lochan na h-Achlaise in Rannoch Moor, Schotland

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Lochan na h-Achlaise

    prachtige glans op het water
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Lochan na h-Achlaise

      Het schitterende gebied komt op deze manier heel mooi tot uiting.
      Heel mooie diepte door de rotsen in de voorgrond mee te nemen. De zonnevlekken op de berg zijn ook erg mooi.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Lochan na h-Achlaise

        op zich een mooi beeld... hoewel ik niet in alle gevallen fan ben van dat strakke water... wat mij betreft had het schitterende landschap/vergezicht het niet per se nodig..

        Comment


        • #5
          Re: Lochan na h-Achlaise

          Prachtig beeld en de lucht is hier wel erg mooi door de LE !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Lochan na h-Achlaise

            Toch een schitterend landschap aldaar en zeker mooi vastgelegd Jos

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Lochan na h-Achlaise

              Prachtig. Zowel de compositie als de belichting is top!

              Comment


              • #8
                Re: Lochan na h-Achlaise

                Deze is helemaal af voor mij
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Lochan na h-Achlaise

                  van deze ben ik fan ,mooie glans en mooie beweging in de lucht ,knappe locatie
                  zal eens kijken zie of dit op onze route ligt en het ligt op onze route
                  Last edited by bopatje; 17 mei 2017, 19:57.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lochan na h-Achlaise

                    Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                    op zich een mooi beeld... hoewel ik niet in alle gevallen fan ben van dat strakke water... wat mij betreft had het schitterende landschap/vergezicht het niet per se nodig..
                    Ja, je weet ondertussen mijn opvatting over dergelijke weergaven Jos, en kan me dus vinden in bijgevoegde tekst ! Niettegenstaande wil ik toch als trouwe collega reageren
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lochan na h-Achlaise

                      Bedankt iedereen voor alle fijne reacties..
                      Betreft de lange sluitertijd hier...Het zal altijd een smaakkwestie blijven, de ribbeltjes op het water vond ik wat onrustig, door het water hier uit te vlakken heb ik geprobeerd wat rust te creeren, waardoor de aandacht meer naar de achtergrond gaat.,,Maar ja ik hou dan ook van dit soort effecten..

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      zal eens kijken zie of dit op onze route ligt en het ligt op onze route
                      Zou dan zeker even stoppen Patrick, ligt direct langs de weg, je hoeft nog geen 2 minuten te lopen.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lochan na h-Achlaise

                        Altijd moeilijk om te reageren op een plaats in de natuur dat ik niet ken dus extra aandacht bij het zien naar deze en ook de vorige die je hebt gepost hier al twijfel ik zeker niet aan je vakkennis op gebied van fotografie Jos.
                        Ik vroeg me al een tijd geleden af of het daar echt zo een dor landschap is maar bij het zien naar de datum in het exif maakt veel duidelijk. Ook de bomen aan de rand van het meer links op de foto tonen nog geen bladeren
                        en in de verre achtergrond zie ik nog sneeuw op de toppen van de hoge heuvels die nog in een lichte mist te zien zijn.
                        Op de voorgrond zie ik groen op de rots in het water wat er op wijst dat de kleuren in de heuvels echt kloppen want daar laat het groen nog wat op zich wachten naar later in het jaar toe.
                        Het vlakke in het water kan ik bekoren, ben ik liefhebber van en komt goed tot zijn recht in een gebied waar stilte en rust in deze opname een punt is.
                        Het is dan ook een tot in de puntjes afgewerkte opname Jos.

                        Gr, Daniel.

                        Comment

                        Working...
                        X