Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Als ik eerlijk mag zijn zijn deze foto's beduidend beter dan je vorige serie, de vorige serie doet onscherp aan en lijken plaatjes zoals er 13 in een dozijn zijn. Voor mij nummertje 2.
Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
Website : http://runaque.deviantart.com/
#1 prachtige lijnen/diepte en die mooie stapelwolkjes (weet niet of dat zo heet) maken het plaatje af.. heel mooi, Bouk!
#2 ook een mooie, hoewel ik een beetje ruzie heb met die voorste hooibaal, gevoelsmatig wil ik hem er helemaal op hebben... maar, al met al ook een mooie foto..
#3 ook een mooie dieptelijn... zorgvuldig uitgekozen compo dat kun je zien..
mijn favoriet is toch de 1e... zonder de andere tekort te doen
WOW , een en twee :
Wolken spreken boukdelen . . .
Mooie scherptediepte en wat een mooi landschap, we zijn ons soms niet bewust hoe mooi het hier kan zijn . . . grts maddy.
De eerste is super met die mooie lijnen in de compositie. De tweede vind ik echter iets te rommelig... De derde is ook heel goed, maar heeft net nog ietsje te kort om aan de eerste te kunnen tippen!
Comment