Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Persoonlijk vind ik het sfeervolle foto's die mij een beetje doen denken aan The Blair witch of the three witches uit Shakespeare's Macbeth : sombere onheilspellende moerassen en hun weedom.
Het ( misschien opzettelijke ) onscherpe is voor mij wat té.
Let op : vermoed dat je bakken kritiek gaat krijgen op de ruis ( en voor de rest grotendeels genegeerd gaat worden)
Het ( misschien opzettelijke ) onscherpe is voor mij wat té.
Let op : vermoed dat je bakken kritiek gaat krijgen op de ruis ( en voor de rest grotendeels genegeerd gaat worden)
Awel,ik ga niet zagen over ruis of wat dan ook!!
Dit zijn mooie foto's met een bijzonder sfeertje!!Zoals voordien al gezegd idd misschien
iets teveel onscherpte,maar niet dat het mij direckt stoort.
gr Eddy
Awel,ik ga niet zagen over ruis of wat dan ook!!
Dit zijn mooie foto's met een bijzonder sfeertje!!Zoals voordien al gezegd idd misschien
iets teveel onscherpte,maar niet dat het mij direckt stoort.
gr Eddy
Dat was mijn gedacht ook..
Ik heb het al eens gezegd he over de TS dat hij iets speciaals ziet in Landschapsfotografie wat ik leuk vind en vooral boeiend.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment