Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kortrijk

    [IMG]kortrijk by Paquita Six, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Kortrijk

    Nogal druk en vooral, ik mis een toren.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Kortrijk

      Waarom Z/W ?

      Comment


      • #4
        Re: Kortrijk

        Mooi stadzicht ik zou alleen het (hoog)licht nog een beetje temperen.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Kortrijk

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Nogal druk en vooral, ik mis een toren.
          Red Falcon,
          vanaf mijn standpunt ga dit moeilijk om die 2de erop te plaatsen.....en waarom moeten ze altijd samen staan?

          Comment


          • #6
            Re: Kortrijk

            Oorspronkelijk geplaatst door PaquitaSix Bekijk bericht
            Red Falcon,
            vanaf mijn standpunt ga dit moeilijk om die 2de erop te plaatsen.....en waarom moeten ze altijd samen staan?
            Waarom? Omdat je zo een verkeerd beeld geeft aan de mensen die de Broeltorens niet kennen. Als je aan de andere oever had gestaan dan stonden ze er alle twee op.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Kortrijk

              Duidelijke compositie die je recht naar de toren leidt.
              Spijtig dat je niet wat meer "leven" in de lucht had want voor mij mocht het bovenste deel vd foto wat meer contrast hebben.

              Comment


              • #8
                Re: Kortrijk

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Waarom? Omdat je zo een verkeerd beeld geeft aan de mensen die de Broeltorens niet kennen. Als je aan de andere oever had gestaan dan stonden ze er alle twee op.
                Dat is alleen van toepassing als je foto-journalistiek werk wil leveren.
                Een artiest mag van mij naar eigen goeddunken een compo kiezen.
                Je gaat de macro fotograaf toch ook niet veplichten ook nog eens de kont van de vlieg in beeld te brengen nadat hij de ogen haarscherp heeft vastgelegd ?

                Comment


                • #9
                  Re: Kortrijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                  Duidelijke compositie die je recht naar de toren leidt.
                  Spijtig dat je niet wat meer "leven" in de lucht had want voor mij mocht het bovenste deel vd foto wat meer contrast hebben.
                  TCF,
                  het was klaar blauwe hemel geen wolkje aan de hemel
                  grt
                  Paquita

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kortrijk

                    Aparte afwerking door de aanwezige hooglichten die net wat teveel de aandacht vragen
                    Naar mijn gevoel staat de opname scheef maar ik kijk dan ook op klein formaat, wat me wel stoort is de scheve lantaarnpaal door de lensvertekening

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kortrijk

                      Omdat ik er nooit geweest ben, kijk ik volledig blanco naar deze foto, en ik vind het een prachtig tafereel
                      De bewerking is niet uit het boekje, maar we kennen je als iemand die niet uit het boekje fotografeert en bewerkt, en die originaliteit waardeer ik zeer.
                      We gaan er eens anders over denken, en dat is alleen maar goed.
                      Mooi hoe we als in een trechter worden getrokken, naar de toren en het bruggetje.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X