Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sfeervol....maar persoonlijk vind ik die toch wat te veel gesatureerd...mijn mening hé!
Gr Pascale
Pascale, ik zat eigenlijk stiekem te wachten tot iemand ging zeggen dat de foto teveel gesatureerd is
Dit is een blend van 3 belichtingen waar na het blenden meer contrast is gegeven maar waar niets aan de kleuren veranderd is. De kleuren zijn zoals ze uit de camera kwamen (witbalans op automatisch). De warme oranje gloed in het gras komt door het blenden van de kortere belichting met de langere belichting.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment