Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerley's Harbour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kerley's Harbour

    Kerley's Harbour was één van de vele zogenaamde "outports" in Trinity Bay Newfoundland. Deze plaats is alleen te bereiken via het water of langs een 2 km lang smal pad door de bossen. Tot 1963 was dit hier een levendig dorpje dat leefde van de visvangst. Nadien werd het verlaten omdat de Canadese overheid weigerde om electriciteit en telefoonlijnen aan te leggen in deze outports. De bewoners kregen een gratis woning aangeboden in een nabijgelegen groter centrum. Momenteel is het een spookdorp met ruïnes van de oude houten huizen en één nieuwer gebouwd huis dat dienst doet als buitenverblijf met aanlegsteiger voor een boot en een helikopterplatform voor noodgevallen.

    update na commentaren:


    origineel:


    Nikon D7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5

    Bedankt voor het kijken en uw commentaren,

    Raf.
    Last edited by muesli; 18 september 2016, 03:40. Reden: up

  • #2
    Re: Kerley's Harbour

    De voorgrond lijkt mij te wazig en brengt mij in de war, die zou ik eraf knippen.
    De achtergrond lijkt me ook niet helemaal scherp te zijn en mist wat contrast.
    Zoiets? KLIK

    Raf, als je wilt dat ik de KLIK verwijder dan hoor ik het graag.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Kerley's Harbour

      Mooie plaats ! Fraaie kleuren, maar bij Luc is het net wat mooier door het hogere contrast.
      Voor mij werkt de compo ook niet erg. Foto's van boven missen dikwijls de 3-d die onze ogen wel hebben.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Kerley's Harbour

        Mooie locatie hoor Raf
        Uitsnede van Luc doet het ook goed
        Maar inderdaad iets meer contrast en de hooglichten op het huisje wat naar beneden halen
        Zoals Johan aangaf, is het heel moeilijk om vanuit een hoogte de diepte weer te geven, ik heb hier ook zo verschillende opnames die in het echt prachtige plaatsen zijn maar op de foto er minder goed uitkomen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Kerley's Harbour

          Ik volg mijn voorgangers. Moet wel een zalig plekje zijn om even weg te zijn van de wereld...
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Kerley's Harbour

            Bedankt voor de commentaren. Ik heb een update geplaatst rekening houdend hiermee. Wel met iets minder contrast afgewerkt dan de versie van LG. Luc, jouw versie kan gerust ook blijven staan hoor, bedankt!
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: Kerley's Harbour

              up al een heel stuk beter ,mooie locatie trouwens

              Comment


              • #8
                Re: Kerley's Harbour

                Ben voorstander van de origineel voor de ruimte en de diepte maar dan wel in een bewerking zoals LG een 'klik' heeft geplaatst.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X