Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jalouvre _ Bonus Track

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Jalouvre _ Bonus Track


    En omdat ge allemaal zo braaf geweest zijt, een bonusje.

    Voor mij hoort deze niet echt in de serie (oa omdat Joris de verkeerde kant uit loopt), daarom is het een bonus trackje.

    Na op de top geweest te zijn, dus terug gekeerd over de Razoir, en dan de andere kant naar beneden door een steenveld. Was beter te doen dan de kant waar we naar boven gegaan zijn. Alhoewel, ik was content dat ik de wandelstok van Joris mocht gebruiken in het steilste stuk, want het was er toch een beetje over. Je kan op de foto nog net een glimp zien van het pad in de stenen dat we genomen hebben. De Razoir is ook te zien, het is de col net op de grens van zon en schaduw.

    (en dit is echt echt echt de laatste van die dag)





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Jalouvre _ Bonus Track

    't Is uiteraard gemakkelijker en vooral goedkoper de stokken van een ander te gebruiken dan er zelf een paar te kopen
    Deze 'bonus' vindt ik wel subliem hoor, sterk van inhoud en goed van contrast, de top wenkt als het ware
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Jalouvre _ Bonus Track

      Ook weer een mooie opname hoor Pieter en kan voor mijn part gerust de reeks aanvullen
      Dat de persoon van je wegloopt maakt niet zoveel uit in je verhalende reeks
      In ieder geval steeds heel mooi vastgelegd vind ik met veel detail in de rotspartijen, wat niet altijd zo evident is

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Jalouvre _ Bonus Track

        Proficiat, pracht serie geworden en, zoals al eerder gezegd, zou mooi zijn ze achter elkaar te zien
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Jalouvre _ Bonus Track

          Deze vind ik de mooiste uit de hele reeks Pieter. Je kan ook mooi de weggetjes in de verte zien waar hij naartoe moet.
          grts,
          Raf.

          Comment


          • #6
            Re: Jalouvre _ Bonus Track

            @olivetti : done.

            Zie : http://forum.belgiumdigital.com/album.php?albumid=1748
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Jalouvre _ Bonus Track

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              Hartelijk dank, sterk om de hele serie zo achter elkaar te zien.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Jalouvre _ Bonus Track

                Prachtig van compo en licht ook.

                Comment


                • #9
                  Re: Jalouvre _ Bonus Track

                  Past voor mij ook helemaal in de al mooie reeks...Deze behoort voor mij zelfs ook tot één van de betere...Compotechnisch vind ik deze sterk..
                  Je hebt lijnenspel, vlakverdeling, en de onderwerpen op de meest sterke punten.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jalouvre _ Bonus Track

                    Weer een prachtige plaat.
                    Toch tof dat je tegelijk sportprestaties en fotografie kan combineren - met schitterende platen als resultaat
                    Neem je een reflex camera mee naar boven ?
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jalouvre _ Bonus Track

                      Jip, jip, blauwzwart, die keer had ik mijn Nikon D750 met 50mm Nikon 1.8 lens mee. Ik draag die schuin over mijn schouder en rugzak, zodat ik die altijd in een wip vast heb, die niet kan wegvallen, en enkel bij de meest heikele passages een klein beetje in de weg zit. Bij het laatste stuk naar de Razoir toe, waar ik van het pad gesukkeld was, stootte ik wel tegen het tzjoepje op de de lens, en dat toekerde los en pingpongpangporie 10 meter of meer naar beneden.

                      Soms heb ik ook mijn 300mm f4 lens mee, door de VRII is dat echt een superlensje om zonder statief te gebruiken. De foto Skyline I die ik vandaag op BD geplaatst heb is er bijvoorbeeld eentje met de 300mm.


                      En soms verplicht ik mezelf om gewoon niks mee te nemen, om enkel te genieten van de omgeving en niet konstant op lodderig oog modus naar boven of naar benden te stappen. Zoals, bleek achteraf, de meest spectaculaire tocht van het jaar, eentje in Slovenië.
                      Het helpt wel dat de knietjes ondertussen veel beter geworden zijn, enkel heel heel heel steile afdalingen zijn er nog moordend voor (zoals de dag van de Skyline I foto, hier op de hellingen boven ons huisje).


                      Dank aan allen voor de commentaren, en neen, voor mij persoonlijk wordt dat niet de nummer 9 in de reeks, maar blijft het gewoon een bonus trackje. Staat wel in het album : http://forum.belgiumdigital.com/album.php?albumid=1748
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jalouvre _ Bonus Track

                        Deze bonus is als een grappa na de maaltijd ... een lekkere afsluiter

                        Het is al enkele keren gezegd : het is een prachtige reeks.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Jalouvre _ Bonus Track

                          Knappe afsluiter .
                          Die glimp zegt ook meer dan genoeg
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment

                          Working...
                          X