Deze behoort tot jouw beste platen wat mij betreft !
Heel knappe kleurcombinatie groen / oranje / blauw![]()
![]()
Knap.![]()
Weeral schitterende onderwaterfotografie
Sterk werk![]()
Een hele mooie!
Vind ik ook...ne hele mooie!!
Zo te zien toch nog heel veel vissen die daar rondzwemmen!
Gr Pascale
Eerlijkheid duurt het langst!!
Heel erg mooi.![]()
Nikon D7000+ Tokina 11-16mm f2.8 + Nikkor 16-85mm f 3.5-5.6g + Nikkor 35mm 1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6 Di VC USD + Tokina 100mm f2.8
Canon Powershot S100 + onderwaterbehuizing.
Mooi hoor ! Prachtige kleuren en compo !
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
mooie opname.
leuk ook die Clownfisch in de BG)(.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
schoontje![]()
Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM
Nikon SB-800 | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | Albums: Fototime
klasse
eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Weer eens genieten van prachtige onderwaterfotografie.
Een mens zou zich bijna verzoenen met het vele water dat uit de lucht blijft vallen.![]()
beginner met zo'n kleine pruts van canon, wat glas en een flits
Van harte bedankt voor jullie reacties !![]()
grt, TROPCAL
www.tropcal.be
Prachtig
Groetjes
Luc
Mooi beeld zeg!
Alleen zien die visjes er niet zo gezond uit![]()
het kriebelt als ik dit zie! heel mooi!
mag ik vragen welke lens en welke poort? ik sta zelf op het punt te investeren in een huis en ik lees veel over scherpte in de hoeken met breedhoek lenzen. op deze foto meen ik ook een beetje onscherpte te zien maar het stoort zeker niet
Alvast bedankt voor je spontane reactie.
Voor deze opname maakte ik gebruik van een Canon G9 met Ikelite behuizing en een voorzetlens merk Inon type UWL-100. Idd onscherpte is aanwezig en voornamelijk in de hoeken, typerend voor deze configuratie. Afhankelijk van de opname kan deze net worden weg gecropt. Er zijn betere zaken / lenzen / configuraties op de markt maar als hobby bleef deze set betaalbaar. Veel succes in je zoekwerk naar de ideale set. Tip: Het is meestal niet het materiaal die het resultaat bepaald wel diegene die er mee werkt en véél geduld. Komende weken ga ik voor lange tijd onder water om nieuwe aankopen te testen. Resultaten volgen wellicht in het najaar, begin 2013.
grt, TROPCAL
www.tropcal.be