Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de wolken + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In de wolken + update


    UPDATE :


    Dank voor het kijken
    Last edited by philitalia; 20 september 2017, 09:42.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: In de wolken

    Mooi en het paadje leidt je naar iets wat waarschijnlijk nog mooier is
    De mist/wolken zijn mss iets te nadrukkelijk aanwezig en verbergen daardoor ook wel het machtige gebergte dat nog net wat zichtbaar is

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: In de wolken

      Sfeer was aanwezig wat steeds interessant is. Het wit van de mist rechtsboven kan je terugschroeven naar wat meer grijs wat deze foto ten goede zou komen naar mijn idee.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: In de wolken

        Mooi die optrekkende mist, die net een mooie berghelling laat zien. De kracht van de foto, zit m.i. in datgene wat we niet zien, maar eigenlijk nieuwsgierig zijn.
        Het paadje loopt ook mooi naar ? Maar ik heb wel het gevoel dat we het begin van het paadje "op geduwd" worden. Ik denk als het paadje wat lager en meer naar de hoek was gesitueerd, dat we makkelijk in zouden stappen.
        Misschien had een zachtere afwerking beter bij het weer gepast ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: In de wolken

          Knappe weer hoor..Mooi reeksje inmiddels aan het neerzetten..
          Vooral de berg die nog net te zien is door de wolken is hier sterk!!
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: In de wolken

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Sfeer was aanwezig wat steeds interessant is. Het wit van de mist rechtsboven kan je terugschroeven naar wat meer grijs wat deze foto ten goede zou komen naar mijn idee.
            beter kan ik het niet zeggen

            Comment


            • #7
              Re: In de wolken

              Licht aangepaste versie geplaatst. De voorgrond een beetje zachter gemaakt.

              Ik ben wel mee met de commentaar ivm het wit, maar we zaten daar nu eenmaal tussen mooie laaghangende witte wolkjes en zelfs met wat grijzer maken is er geen structuur zichtbaar - dus ik heb het dan maar zo gelaten.


              Dank voor de reacties en de tips.
              Mvg Philip

              Comment


              • #8
                Re: In de wolken

                De wat minder zware update vind ik hier wel de betere...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: In de wolken

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                  De wat minder zware update vind ik hier wel de betere...
                  Eens, vooral in de bomen zit meer "leven".
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: In de wolken

                    ook ik ga voor de update. tof he, hoe je door de "druk" van de commentaren hier, je foto beter kan maken.

                    alhoewel ik een grote fan ben van negatieve ruimte, moet ik toegeven dat ze me hier niet helemaal bekoort. misschien had je een vorklift moeten mee nemen, zodat je wat hoger kwam te staan, en iets naar rechts, en de twee boompjes dus wat lager in beeld en wat dichter bij de rest zouden gekomen zijn zodat je wat minder van die negative space zou hebben ? ik denk dat het de integratie van de boompjes met de rest is die net iets magie mist. (mist, wat een woord om te gebruiken in deze foto). te veel twee aparte foto's. FWIW, uiteraard.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: In de wolken

                      Ivm de ruimte kon ik niet meer hoger of naar rechts. Ik stond op het balkon van de kamer van ons hotelletje - om jullie maar even jaloers te maken

                      Normaal gezien ga ik voor de meer natuurlijke bewerking, maar af en toe probeer ik zo eens iets anders en dat pakt niet altijd goed uit
                      Al doende leert men en alle commentaar dat daartoe bijdraagt is zeer zeker welkom !
                      Mvg Philip

                      Comment

                      Working...
                      X