Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
aha lol...denk niet dat ik een meerwaarde aan je foto ben maar het was idd gezellig
miss was het toch beter zonder mij ,nu gaat de aandacht eerst naar mij en dan naar die mooie kleuren ,want de foto is heel knap Frans
Knappe sfeer en uitzonderlijke kleuren. Bopatje staat er spijtig wat statisch bij.
was net aan het SMS'en ,fotograferen kon ik toch niet spijtig genoeg want het matglas was uit mijn toestel gevallen
zou idd mooier zijn geweest moest ik aan het fotograferen zijn geweest
aha lol...denk niet dat ik een meerwaarde aan je foto ben maar het was idd gezellig
miss was het toch beter zonder mij ,nu gaat de aandacht eerst naar mij en dan naar die mooie kleuren ,want de foto is heel knap Frans
Je zijt hier zeker de meerwaarde, zonder had ik het maar een saaie foto gevonden.
Comment