Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Veel beter als je vorige Patrick, de voorgrond komt hier helaal tot zijn recht en vormt naadloos een geheel met de achtergrond. kleuren zijn zeer mooi er zit misschien zelfs een dramatisch z-w in.
Lijkt wel een grote chocoladetaart..
Prachtig weer hoor, inderdaad nog beter dan de vorige...Vooral de glans op de voorgrond is super...Prachtige kleuren hier ook weer..
Nog véél beter dan de eerste hoor Patrick, de bergen in de achtergrond zijn hier veel mooier
Deze opname lijkt door z'n omgeving veel weidser
Is er eentje voor de HOF wat mij betreft
Een hele mooie, niet direct het type Ijslandfoto die iedereen zou posten, maar daarom net zo mooi
ijsland is zoveel meer dan de meest geziene watervallen ,ik heb ze ook ,en waarschijnlijk zullen ze later nog wel aan bod komen ,
maar ik ben blij eens een heel andere kant van ijsland te kunnen tonen ,en ik heb dan nog maar een fractie gezien van dit mooie eiland ,het mooiste zou eigenlijk nog moeten komen als ik er ooit terug ga ,
maar dat zal dan waarschijnlijk een nog veel avontuurlijker reis worden dan nu al het geval was, want het binnenland is maar heel moeilijk te bereiken ,dus ik leef op hoop om er zeker nog terug te gaan
Comment