Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijsland - Skógafoss
Collapse
X
-
-
Re: Ijsland - Skógafoss
Indrukwekkende waterval, en mooi met die waternevel !
Had je niet de kans om meer van de omgeving mee te nemen ? Nu zit de waterval wel heel krap in het kader...
Mis ook algemene scherpte. Het vallend water kon je mooi bevriezen bij een kortere sluitertijd, of net omgekeerd, en zo een onscherpe sluier weergeven door langer te belichten.
-
Dama, inderdaad twee terechte opmerkingen. Ik was echter al heel blij dat ik een foto kon nemen zonder mensen erbij op deze zeer toeristische plek. Hiervoor moest ik zeer dichtbij komen (vandaar de krappe kader) en zeer snel zijn (slordige sluitertijd keuze).
Omdat de sfeer die er hing (donker, nevel) vond ik wel mooi wordt weergegeven toch besloten om hem te posten hier.
Het is eens wat anders dan Coo.
:-)
Comment
-
Man, ik heb percies iets gemist op mijn rondreis in Ijsland!
Comment
-
Ik vind dit toch wel mooi hoor
De krappe kadrering draagt bij tot de sfeer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crapuleus Bekijk berichtMan, ik heb percies iets gemist op mijn rondreis in Ijsland!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door [Maarten] Bekijk berichtHier moet je naar adem happen om te kunnen blijven kijken, even indrukwekkend vastgelegd alsof je er vlak voor staat!
groeten
Maarten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door norab Bekijk berichtdeze ligt nochtans vlak naast de Ringweg en is 60m hoog?? :-)
Je hebt me overtuigd dat ik beslist moet teruggaan!
Prachtwerk!
Comment
-
De schaal komt goed over! Korte sluitertijd is hier beter, door de kleine details in het water zie je hoe groot hij isMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
Comment