|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik vind de kleurtjes wel lekker eigenlijk! Blauw/geel combi is altijd erg fijn.
Qua compositie zou vind ik mn. de boom wat veel naar de rand staan, ik denk dat ik met een paar stapjes naar rechts de foto wat sterker vind worden. |
|
|||||
|
mooi en lekker van kleur.
welke lens..? grt,bouk.
|
Knap landschap...erg mooie complementaire (kleuren)compo em mooi wolkenformaties
Maar...ik zou het blauw even 'temperen' Kurt, dit is louter mijn persoonlijk idee...kleuren zijn uiteraard persoonlijk te interpreteren... Het blijft alleszins een heel knap shot
|
Erg mooi, zowel compo als kleur.
![]() ![]() Blauw kan ook verschillen per browser, laatst een discussie met een Ijsvogel welke in Firefox enorm blauw was en in IE9 gewoon goed, maar dit had wel ook met het kleurprofiel te maken.
|
Bedankt bouk. De foto is gemaakt met een EF 24-105 op 28mm. 't Is een heel handige lens om mee rond te wandelen.
'k Begin er steeds meer van te genieten. Wat de kleuren betreft en dan vooral het blauw... Ik ga het zo laten. 'k Heb een versie geprobeerd met het blauw wat getemperd maar de foto heeft dan dezelfde sfeer niet meer voor mij waardoor hij ook minder mooi wordt naar mijn smaak. Uiteraard zal niet iedereen dat vinden maar dat hoeft ook niet. Onlangs heeft iemand hier op het forum het vermoeden uitgesproken dat ik met veel zorg en liefde aan mijn foto's werk en da's bij deze niet anders. De kleurbalans is zoals hij moet zijn voor mij en de foto geeft het moment waarop ik de knop indrukte goed weer
|
|
|||||
|
Voor mij mooie compositie en fijn dat blauw-gele contrast; daarom stoort het sterke blauw mij ook helemaal niet
|
dit is my cup of tea! Naturlijk, heel knappe compo, wat mij betreft mooie kleuren,...
![]() ![]() P.S. Overwogen om er een pano van te maken? Lijkt me de ideale plaat daarvoor! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |