Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een hele mooie Dries met heel veel diepte.
Ik zou eens overwegen om de oranje steen onder het water op de voorgrond wat te temperen van kleur want nu leidt hij het oog af van al dat ander moois.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Een hele mooie Dries met heel veel diepte.
Ik zou eens overwegen om de oranje steen onder het water op de voorgrond wat te temperen van kleur want nu leidt hij het oog af van al dat ander moois.
de moeite om eens (of 5x) voor terug te rijden. Heel knappe plaat!
over het steentje volg ik Kurt...
Heel erg mooi, inderdaad ontzettend veel diepte.
Prachtige dreigende wolkenlucht. Vind het hartvormige steentje dan juist veel toevoegen, en zou hem dan ook zo laten.
Het obligate melkwater en de steen nemen teveel aandacht op, het staat zelfs een gebalanceerde compositie in de weg. Hoe je ook naar de rest wil kijken, je keert automatisch terug. Da's jammer.
Het obligate melkwater en de steen nemen teveel aandacht op, het staat zelfs een gebalanceerde compositie in de weg. Hoe je ook naar de rest wil kijken, je keert automatisch terug. Da's jammer.
Bedankt voor reactie bruno,
Ik kan je zeker volgen dat de voorgrond steeds weer de aandacht naar zich toe trekt. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit nog meer het geval zou zijn als ik het water bevroren had weergegeven. Het heeft te maken met de helderheid van de stroming en daarom zal ik deze eens proberen in te perken in update.
De steen werd hier al erg gedesatureerd omdat ik die aanvankelijk al teveel aandacht opeisen vond.
De compositie is top en het teruggaan was de moeite.. Soms niet gemakkelijk om te blijven teruggaan zeker als je op reis bent maar de énige manier om uiteindelijk de plaat te maken die je écht wil
Ik kan je zeker volgen dat de voorgrond steeds weer de aandacht naar zich toe trekt. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit nog meer het geval zou zijn als ik het water bevroren had weergegeven. Het heeft te maken met de helderheid van de stroming en daarom zal ik deze eens proberen in te perken in update.
De steen werd hier al erg gedesatureerd omdat ik die aanvankelijk al teveel aandacht opeisen vond.
Cheers!
Hey Dries,
Bedankt dat je de comment ter harte nam.
Ik vind de update massa's beter. Het is misschien subtiel, maar wel doeltreffend!
Ik zie persoonlijk graag stromend water die het midden houdt tussen melkwater en bevroren toestand. Dus eigenlijk beweging suggererend en toch nog voldoende detail.
Je update is daar sterk in!
Comment