Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
[CENTER]Eén van mijn geliefde plaatsen, vroeger stonden hier weekend-huisjes....nu alleen nog een boom en de restanten van een vijver ( 3x ander tijdstip )
Wat een mooie momenten.
Voor mij met stip de bovenste, omdat daar het licht m.i. het mooiste is. En door het ontbreken van de pol riet is de compo rustiger.
Uit nieuwsgierigheid de 2e eens binnengehaald, en gespiegeld. Dan wordt de pol het vertrekpunt. Nu is het meer : Oh ja daar is ook nog wat.
Maar zeker weer de Jean-Luc look. Je weet de omstandigheden altijd heel mooi af te wachten.
De eerste heeft ook mijn voorkeur, daarna volgt voor mij de derde.
De eerste vanwege het mooie ochtendlicht, de sfeer, de manier waarop de wolken weerspiegeld worden en de zon die sterk in de compo staat.
Rond de weerspiegeling van de boom zie ik wel eigenaardige ‘contouren’.
Hetgeen mij in de derde vooral aanspreekt is de nevel die hier meer tot uiting komt als sfeerscheppend element in een toepasselijke warme afwerking.
Alle drie knap hoor... .maar nummer 3 is mijn absolute favoriet.
Compo straalt meer rust uit omdat de weerspiegeling zachter is + de zon staat op een betere plaats in de compo vind ik.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Zeer mooie reeks dit weer..Inderdaad weer helemaal de prachtige sfeerfoto's zoals ik van je gewend ben...
Het is lastig kiezen, maar ik ga ook voor nr 3.
Knappe reeks hoor JL, voor mij ook de derde wegens de reden omdat die wat verder is ingezoomd en op die manier de nevel meer tot z'n recht komt
Maar de lucht van de eerste is ook wel heel mooi
Bij de tweede vind ik de pol rechtsonder eigenlijk meer afleiden dan toedragen
Comment