Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstritme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Herfstritme

    Een verticaal ritme in de pas geleid door een boom in herfsttenue, dat viel me op op dat moment en maakte er een opname van.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Herfstritme

    idd een mooi ritme in een gesnoeid bos - 't zijn beuken lijkt me
    wel twijfel over de kleur van de stammen - die zien er wat blauw uit
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Herfstritme

      Goed gezien Raymond en het licht valt mooi op die ene boom die uit het rijtje staat
      De kleuren van de stammen wel heel apart maar je opnames kennende zal dit wel een bewuste keuze zijn

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Herfstritme

        Dit heb je inderdaad heel goed gezien...Die ene boom springt er echt uit in het rijtje..Mooi..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Herfstritme

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          idd een mooi ritme in een gesnoeid bos - 't zijn beuken lijkt me
          wel twijfel over de kleur van de stammen - die zien er wat blauw uit
          Peter
          Idem hier, de stammen ogen heel onnatuurlijk, maar G.R. zal nog wel wat uitleg verschaffen denk ik.

          Comment


          • #6
            Re: Herfstritme

            Als je wat naar originaliteit ijvert dan kunnen de kleuren als eens "anders" overkomen, en dit vertel ik omdat er aan de kleuren niets is veranderd dus een rechttoe-rechtaan opname. Ik vond deze dus de moeite (zelfs schitterend) doch anderen kunnen dat anders bekijken. Het zijn ook geen beuken, de naam ken ik niet doch het zijn speciale bomen die men in onze contreien weinig tegenkomt, zeer glad van stam en tamelijk recht - plataan of plantaanachtig ?
            Ieder bedankt voor de reacties.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Herfstritme

              Ik ben al een tijdje op zoek naar een boom die er wat uitspringt die net dat ietsje meer heeft, jawel jij hebt hem gespot.

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Herfstritme

                het ritme in de foto is super, het geel trekt aan, het duistere van de achtergrond doet rillen, het blauw van de stammen doet denken dat mister Gargamel nie goe bezig geweest is ?
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Herfstritme

                  Oh, die is zeker wat apart. Je kan het blauw in de schaduw wegwerken, of eventueel aanzetten. Het kan allemaal.
                  Even mier... Een klein stapje opzij en DE boom zou maar 1 been hebben gehad.
                  pssst, of even de PS-zaag pakken.
                  Last edited by Johan1956; 20 oktober 2017, 19:48. Reden: psst
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herfstritme

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Oh, die is zeker wat apart. Je kan het blauw in de schaduw wegwerken, of eventueel aanzetten. Het kan allemaal.
                    Even mier... Een klein stapje opzij en DE boom zou maar 1 been hebben gehad.
                    pssst, of even de PS-zaag pakken.
                    Heb dat even overwogen Johan, niet de stap opzij want daarvoor was het te laat maar de PS-zaag (zoals jij dat mooi verwoord). Toch de realiteit gelaten ! Door de schaduw zijn de stammen wat blauw van uitzicht, men kan die corrigeren doch begrijp niet waarom dit zou storen want ik vind dit een vleugje originaliteit in de totale voorstelling zoals ik eerder al had gereageerd !
                    Iegienie en bommasien, eveneens bedankt voor jullie opmerking.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herfstritme

                      Knap ook met die voorste die uit de dans gesprongen is, die gaat zeker een soloke opvoeren
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X