De mist en het zonnetje gaan hand in hand
De periode van de mooie kleuren is in het land
![]()
Ik zal ooit zonder fout leren schrijven
voor mij de tweede, prachtig weergegeven.
De vissers dobberen op de juiste plek in de mist.
Well done!
NIKON D70, Tamron 18-250, SB-800,
heel mooie tweede.
off topic: je tekst rijmt prachtig hoor.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
amai, heel mooie sfeerfoto's!
Knap werk![]()
Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
Meer op: www.xindi.be
beide foto´s hebben voor mij het WOUWW gehalte..wat een rust en schoonheid stralen ze uit! heel mooi gedaan!![]()
mooi in beeldgebracht de eerste
voor mij de 2de
schuilen meer??
mvg
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
En van de mooie foto's ook, zie ik.De periode van de mooie kleuren is in het land
Amai, subliem![]()
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Twee héle mooie platen!Tweede is mijn favo!
Grtz,Fabienne
Werk kan je inhalen. De jeugd van je kinderen niet.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Twee hele mooie foto's!![]()
mooie pics maar kan dat zijn dat de eerste uit twee foto's bestaat? Want de zon zit daar precies zo raar met die bomen op de achtergrond en rechts in het midden die gele streep.
mijn favo is hier ook de tweede
bedankt iedereen
Inderdaad schulens meer
Geen 2 foto's gele lijn is helaas een klein krasje in mijn grijsfiter
indertussen al vervangen . De zon zit achter de dijk daarom misschien lijkt dit zo raar ?
2 pracht exemplaren, maar mijn voorkeur gaat toch wel lichtjes naar de tweede.
Scalle1972
De eerste is prachtig, de tweede is wonderlijk mooi. Groetjes, Odul
Schitterende platen met een persoonlijke voorkeur voor de tweede
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 7D & 5D + EF-S 18-55 F3.5-5.6 II + EF 50 F1.8 II + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + 580EX + VP8360 Multimedia Viewer
Op het eerste zicht mooie sfeerplaatjes.
Maar als ik langer en meer in detail kijk, vallen mij toch een aantal verdachte zaken op waardoor ik vermoed dat deze foto's inderdaad een combinatie zijn van meerdere foto's (zoals hierboven ook al gesugereerd) of dat er zwaar PS-werk aan te pas is gekomen.
foto 1 : zon EN wolken bevinden zich vóór de achterste bomenrij. Achterste bomen veel hoger dan voorste rij. Kras in filter gedeeltelijk ook te zien links (op ongeveer dezelfde hoogte als kras op rechterzijde)
foto 2 : zwarte omtrek rond de zon ? Voorste schaduwzijde van betonnen balk is helderder dan beschenen bovenkant (invulflits ?). En de reflectie op de voorkant van de boot doet ook vermoeden dat de zon links staat.
Maar ondanks deze "foutjes", toch mooi gedaan.
2 mooie sfeerbeeldjes; waaruit ik moeilijk kan kiezen!![]()
Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Diene 2de is wel mooi met die gele schijn.
En na het lezen van vandrofr zijn comment op foto 1 valt het me ook wel op dat er iets raars me aan de hand is. Ik had het zelf nog niet gezien . Is hier een verklaring voor ?
Dixie
ooit ... .
achterste rij bomen staan op de dijk dus hoger dan de voorste rij en ook verder weg .
door gebruik makent van een grijsfilter wordt de onderkant (de stijger) evenveel belicht als de bovenkant ( is ook de bedoelling)
de zelfde plaats van de kras : natuurlijk als men dezelfde filter gebruikt zit de kras op dezelfde plaats
Laatst gewijzigd door eric schroeyen; 15 oktober 2007 om 23:27
Mooi duo,nr 2 is top..( nr 2 is toch de aanlegplaats voor de boten aan het Schulensmeer he,of vergis ik me
)
2 hele mooie, maar je 2e is super...
Man, man man!
Deze zijn SUPER.
Bij nr 1 viel mijn mond open.
Bij nr 2 had ik geluk dat ik geen vals gebit heb of het was uit mijn mond gevallen.
Die nr 2 moet je gewoon op doek zetten.
Eentje voor de Hof !
Canon 400D + canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + Metz 48 AF1