Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hard en zacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hard en zacht



    18mm - 3" - f/22 - ISO 100

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

  • #2
    Re: Hard en zacht

    Mooi stukje natuur vastgelegd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Hard en zacht

      De kabbelende beekjes die steeds een lokroep veroorzaken in de herfst. Een ietsje minder in LE had voor mij beter geweest.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Hard en zacht

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        De kabbelende beekjes die steeds een lokroep veroorzaken in de herfst. Een ietsje minder in LE had voor mij beter geweest.
        Tja, dat begrijp ik, is vaak een kwestie van persoonlijke voorkeur. Maar de keuze voor deze sluitertijd en dus de bijhorende sluier in het water is specifiek gekozen om het contrast tussen de harde stenen en het zachte water te benadrukken. Maar nogmaals, over smaken valt niet te twisten :-)

        Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
        Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

        Comment


        • #5
          Re: Hard en zacht

          Kwa sluitertijd vor mij zeker heel mooi, ben dan ook fan van dit soort LE...Mooi ook de details en glans op de stenen..
          De witte gedeeltes lijken me wel wat overbelicht te zijn.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Hard en zacht

            Heel mooi dit
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Hard en zacht

              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Kwa sluitertijd vor mij zeker heel mooi, ben dan ook fan van dit soort LE...Mooi ook de details en glans op de stenen..
              De witte gedeeltes lijken me wel wat overbelicht te zijn.
              Mooi verwoord.
              Het schuim heeft een blauwige glans. Je zal zien dat het groen veel opknapt als je wb wat warmer zet.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Hard en zacht

                Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
                Tja, dat begrijp ik, is vaak een kwestie van persoonlijke voorkeur. Maar de keuze voor deze sluitertijd en dus de bijhorende sluier in het water is specifiek gekozen om het contrast tussen de harde stenen en het zachte water te benadrukken. Maar nogmaals, over smaken valt niet te twisten :-)
                Daar heb je volkomen gelijk in Kris, ieder heeft zijn smaak Een tikkeltje minder maar had mijn smaakpapillen nog meer geprikkeld in deze prima opname !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Hard en zacht

                  Mooi !
                  Ik had dit wel liever met een kortere sluitertijd gezien, dat wattige is mij toch een beetje té
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X