Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Schitterend natuurspektakel!!
juiste moment op de juiste plaats. Man man, Je moet zeeën van tijd hebben om waar te nemen en constant van hier naar daar te verplaatsen om zo'n fenonemen vast te kunnen leggen.
Klak af
Wat een prachtig moment, en ook nog fraai vastgelegd.
Ik weet niet of je oog had voor de mooie diepte in de rijtjes, maar het is zeker een fraaie toevoeging .
Jawadde ...
Als zoiets op mij toekomt zou ik rap een paar foto's proberen te schieten en mij dan haasten dat ik uit de voeten ben als dat dan nog lukt.
Machtig fenomeen en knap vastgelegd !
Vriendelijk bedankt! kort na het maken van de bovenstaande foto zijn wij in de auto gesprongen om voor de bui in kwestie uit te rijden. Wij hebben dus geen druppel (of hagelsteen) gevoeld.
heel indrukwekkend ,zoiets zien is een verlangen van elke landschapsfotograaf ,ik heb het ook 1 keer mogen aanschouwen aan de baai van de Somme , toen had ik het geluk hem te fotograferen met bliksemschichten er onder ,knap gedaan
Comment