Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Graszee
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Graszee
duisterdonkere sfeer !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
Goed gezien en heel goed vastgelegd Kurt
Mooie diepte en prachtige wolkenlucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Duisterdonker ? Zo mooi licht zo mooi vastegelegd. Heel erg mooi!"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
-
Heel mooi moment , met prachtig waaiervormige lijnen.
Eerste indruk voor mij, een beetje aan de koude kant ?
Als je er prijs opstelt wil ik wel een linkje bijplaatsen. Dan mag je me eventueel met pek en veren door Brussel voeren. (of prijzen)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de reacties
@ Johan
Mijn handen vroren er zowat af, dus koud , ja zeker weten, dat en af en toe een bui op mijn kop. Vandaar het koude en misschien iets duistere sfeertje. dat werd een tiental minuutjes later nog veel duisterder. Dus qua sfeer zit deze er wel redelijk goed op zoals het toen was. Ik denk dat een fotograaf meestal wel een foto bewerkt naar het beeld dat hij of zij zag.
MAAR ik weet ook dat er altijd meerdere bewerkingen mogelijk zijn van één foto, zoals mijn vorige post en het linkje dat kristof erbij plaatste. ik vind dat helemaal niet erg. Knock yourself out
Comment
-
-
Mooi wijds zicht , een plaatje om effen bij stil te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHier het Linkje
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Comment
-
Prachtig zoals je de foto ingetrokken wordt. En persoonlijk heb ik een voorkeur voor dit soort sfeertjes. Koud en een beetje afwerend..
Comment
Comment