Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golfbreker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Golfbreker


    Update



    Bedankt voor het kijken!
    Last edited by LouS; 13 augustus 2017, 17:57.

  • #2
    Re: Golfbreker

    Het compo en moment kan eigenlijk niet beter. Zeker met die mooie wolken.
    De uitgebrande zon is helaas wat beeldbepalend. Zoiets kan eigenlijk niet zonder te blenden.
    Bij gebruik van raw, kan de techniek van "belichten naar rechts" (van het histogram) toegepast worden. En dan maar hopen dat er genoeg uit de schaduwen is terug te halen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Golfbreker

      knappe plaat
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Golfbreker

        Heel erg jammer van die uitgebrande grote vlek van de zon, want het is inderdaad verder wel erg mooi met knappe compo en kleuren.
        Zou in dit geval de gehele linkerzijde wegcroppen tot aan waar het groen van de pier links begint...
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Golfbreker

          Bedankt voor jullie reacties!
          Helaas geen raw dus bijwerken lukt niet meer. Ik heb nog een update geplaatst waarbij het linker gedeelte gecropt is.

          Comment


          • #6
            Re: Golfbreker

            Die personen in de lichtlijn is heel knap, helaas is de zon een serieuze vlek geworden, moest je die kunnen milderen tot aanvaardbaar. De tweede is anders weergegeven en gezien de sfeer toch geslaagd.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Golfbreker

              Ik volg mijn voorgangers
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X