Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Étretat [ update ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Golden Étretat [ update ]


    Update:


    Origineel:

    Last edited by jos82; 21 november 2017, 20:39.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Golden Étretat

    Wauw, heel heftig dit. Jij kiest de tijdstippen wel heel goed. Sterke compo met heel fraaie spiegeling en bovendien ook nog wat stenen op de bodem zichtbaar
    Last edited by olivetti; 21 november 2017, 19:28.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Golden Étretat

      Op het juiste moment op de juist plaats, heel mooie foto.
      Groetjes, Herman.
      Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

      Comment


      • #4
        Re: Golden Étretat

        idd heel heftig ,miss iets te zou de hooglichten toch ietsje verminderen , maar voor de rest weeral prima hoor ,vooral het detail valt mij weer op
        denk zelfs dat het detail nog zou verbeteren door het omlaag brengen van die hooglichten ,maar niet teveel hè

        Comment


        • #5
          Re: Golden Étretat

          wow. daarjuist op bopatje zijn foto gezegd "één van de foto's van de week", maar deze toch ook. Ik had net dezelfde reactie als het eerste woord van olivetti zijn commentaar.

          het spetterende licht, het feit dat ik deze nog niet op deze manier gezien had, de weerspiegeling, de avondwolkjes, de afwerking, de compo. bravo !
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Golden Étretat

            Bedankt al voor de mooie complimenten..

            Goede tip Patrick.., Ik had het histogram mooi vullend gezet, maar nu met de hooglichten wat verlaagd zit er meer detail in, de gouden kleur komt nog beter over en ik vind het contrast met het blauw mooier geworden..Bedankt!!
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Golden Étretat

              De kleur spat hier bijna van mijn scherm. Knap!
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Golden Étretat

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Bedankt al voor de mooie complimenten..

                Goede tip Patrick.., Ik had het histogram mooi vullend gezet, maar nu met de hooglichten wat verlaagd zit er meer detail in, de gouden kleur komt nog beter over en ik vind het contrast met het blauw mooier geworden..Bedankt!!
                dank voor de up Jos ,en idd dat had ik in gedachten ,mooi gedaan

                Comment


                • #9
                  Re: Golden Étretat

                  Mooi, zeker met die weerspiegeling.
                  De compo is ook heel sterk, mede door de weerspiegeling.

                  De up is inderdaad beter en geeft zodoende meer details prijs.

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Golden Étretat [ update ]

                    Heel knap - felle kleurtjes
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Golden Étretat [ update ]

                      Prachtige opname Jos, mooi die laatste gouden gloed van de dag die de rotsen laat kleuren
                      Weer eentje voor maandag zou ik zeggen
                      (weet niet of ik de kader hier een meerwaarde vind .....)

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Golden Étretat [ update ]

                        Schitterend Jos, petje af voor deze. Ben nu al zo vaak daar geweest maar nog nooit langs die zijde naar beneden geweest, wist zelfs niet dat dit kon.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Golden Étretat [ update ]

                          Ik vind dit een topplaatje. Goed gekozen... Etretat nog nooit zo gezien.

                          Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk
                          | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Golden Étretat [ update ]

                            Dit is zeker een topplaat, Jos. Prachtige kleuren en zeker het spiegeltje/compo is heel goed gekozen.
                            Ik was er (helaas) niet bij, maar gevoelsmatig lijken de tinten van de originele me natuurlijker. Door het dimmen van de hooglichten, is nl. de saturatie toegenomen.
                            Maar jij stond er bij en keek er naar, dus het is maar een gedachte.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Golden Étretat [ update ]

                              Bedankt voor alle fijne reacties..
                              De update is zeker wat meer verzadigt dan de realiteit, maar ja soms mag het iets mooier zijn dan het werkelijk was toch.
                              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                              Schitterend Jos, petje af voor deze. Ben nu al zo vaak daar geweest maar nog nooit langs die zijde naar beneden geweest, wist zelfs niet dat dit kon.
                              Met laagwater kun je vanaf de boulevard van Étretat beneden langs richting deze rots lopen, en als je op 1/3 van rechts op de foto kijkt zie je een zwarte vlek..Dat is een tunneltje...Wel zorgen dat je op tijd terug bent als het water weer opkomt..
                              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                              MIJN WEBSITE

                              Comment

                              Working...
                              X