Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fall

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Fall

    Met enkel de compact camera op zak zijn er wel wat kwalitatieve tekortkomingen aan deze foto voor wie naar pixels gaat kijken. Dat gezegd zijnde vond ik het een mooi herfstbeeld.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Fall

    Mooi moment te pakken. Sterk zoveel rust als de vogel brengt in de heel drukke begroeiing.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Fall

      Zo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
      Prachtig beeld is dit. en ook een knappe bewerking.

      Comment


      • #4
        Re: Fall

        Mooie foto met mooie kleuren en reflectie.
        Groetjes, Herman.
        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

        Comment


        • #5
          Re: Fall

          Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
          Zo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
          Prachtig beeld is dit. en ook een knappe bewerking.
          Dankjewel voor dat mooie compliment. Heb hier wel serieus gesleuteld aan de bewerking, blij dat ze in de smaak valt
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Fall

            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
            Zo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
            Prachtig beeld is dit. en ook een knappe bewerking.
            Mooi voorbeeld dat inhoud en sfeer een beeld beheersen en de techniek niet de hoofdrol speelt maar de maker hier toch over een voldoende bagage moet beschikken. Maar ieder zijn mening.
            Pracht van een foto met verdienstelijke speler in een betoverend decor
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Fall

              Ja toppertje dit hoor Kurt...Je moet wat geluk hebben met de zilverreiger die daar zit, en vooral ook dat die niet wegvliegt, want ze zijn echt schuw.
              Maar het heeft je een pracht foto opgeleverd, de kleuren en afwerking ook top.
              Kwalitatief toch niks mis mee?
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Fall

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Ja toppertje dit hoor Kurt...Je moet wat geluk hebben met de zilverreiger die daar zit, en vooral ook dat die niet wegvliegt, want ze zijn echt schuw.
                Maar het heeft je een pracht foto opgeleverd, de kleuren en afwerking ook top.
                Kwalitatief toch niks mis mee?
                Gelukkig heeft mijn compact camera een zoom van 300mm
                Als je 100% zou inzoomen zou het wel duidelijk worden hoor Jos maar voor zo een kleine sensor als de olympus stylus 1 heeft doet hij behoorlijk zijn werk.
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Fall

                  Prachtige weerspiegeling. De zilverreiger had niet in het midden gemoeten, maar hij wou waarschijnlijk niet opschuiven
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fall

                    Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                    Zo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel...
                    Helemaal akkoord.

                    Knappe opname en de weerspiegeling is zeer mooi.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fall

                      Prachtige kleuren. Een vertikale crop zou volgens mij ook zeker kunnen.
                      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                      Website - 500px - Instagram

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fall

                        Mooie opname Kurt, de Zilverreiger zat daar wel op een mooi plekje
                        Beetje detailverlies zo te zien maar goed genoeg voor op het net

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fall

                          De reiger en de schitterend oplichtende bladeren e.d. doen mij alles door de vingers zien.
                          Ik zou er heel blij mee zijn !
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fall

                            Op mijn nogal klein schermpje komt dit heel goed over !
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fall

                              Bedankt voor de fijne reacties
                              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                              Groeten
                              Kurt

                              Comment

                              Working...
                              X