Met enkel de compact camera op zak zijn er wel wat kwalitatieve tekortkomingen aan deze foto voor wie naar pixels gaat kijken. Dat gezegd zijnde vond ik het een mooi herfstbeeld.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fall
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Fall
Mooi moment te pakken. Sterk zoveel rust als de vogel brengt in de heel drukke begroeiing.
-
Zo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
Prachtig beeld is dit. en ook een knappe bewerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel.
Pracht van een foto met verdienstelijke speler in een betoverend decorKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Ja toppertje dit hoor Kurt...Je moet wat geluk hebben met de zilverreiger die daar zit, en vooral ook dat die niet wegvliegt, want ze zijn echt schuw.
Maar het heeft je een pracht foto opgeleverd, de kleuren en afwerking ook top.
Kwalitatief toch niks mis mee?Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtJa toppertje dit hoor Kurt...Je moet wat geluk hebben met de zilverreiger die daar zit, en vooral ook dat die niet wegvliegt, want ze zijn echt schuw.
Maar het heeft je een pracht foto opgeleverd, de kleuren en afwerking ook top.
Kwalitatief toch niks mis mee?
Als je 100% zou inzoomen zou het wel duidelijk worden hoor Jos maar voor zo een kleine sensor als de olympus stylus 1 heeft doet hij behoorlijk zijn werk.
Comment
-
Prachtige weerspiegeling. De zilverreiger had niet in het midden gemoeten, maar hij wou waarschijnlijk niet opschuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtZo zie je maar dat het de fotograaf is die het beeld maakt en niet het toestel...
Knappe opname en de weerspiegeling is zeer mooi.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
-
Mooie opname Kurt, de Zilverreiger zat daar wel op een mooi plekje
Beetje detailverlies zo te zien maar goed genoeg voor op het net
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De reiger en de schitterend oplichtende bladeren e.d. doen mij alles door de vingers zien.
Ik zou er heel blij mee zijn !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties
Comment
Comment