|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
scherpte kan beter en jammer dat er in de wolken zo weinig tekening zit.
heb je de exif nog!! grt,bouk.
|
Citaat:
(meen ik niet hoor, ik vind het werelds dat je zo kritisch bent)exif Diafragma voorkeuze (6.3) sluitertijd 1/1000 exp.comp. +1/3 iso 200 70mm. Man. focus |
|
||||
|
Das nou
bouk.......heb je zelf ook toch al gezien.
|
Citaat:
Diafragma: tussen de 8 en de 10. sluitertijd: had dan naar beneden gegaan, naar ongeveer 500. ISO: mag naar 100 ipv 200. had je zeker een scherper plaatje gekregen met mooie doortekening in je wolken. grt,bouk.
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
verder heeft bouk het al gemeld en ik ben het er mee eens!
|
|
||||
|
Citaat:
De 1/3 stop overbelichting was misschien onnodig geweest, en zonder had de lucht wat meer doortekening gehad. Maar het dynamisch bereik van de foto is te groot om in een foto te vangen. Kortom, prima foto, waarbij je het riet beter niet op de foto had kunnen hebben, of op een andere manier.
| Weergave | |
|
|
![]() |