Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elgol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Elgol

    Last edited by jos82; 22 augustus 2017, 16:34.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Elgol

    Prachtige zwartwit Jos, in mijn favoriete formaat
    Prachtige lucht, voorgrond, compo... zit allemaal goed, knap werk!
    mvg Christophe

    Comment


    • #3
      Re: Elgol

      Schitterende opname hoor Jos en een pracht van een omzetting
      Mooie foto's hebben jullie daar kunnen maken in Schotland

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Elgol

        jawadde. dit is echt knap knap knap.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Elgol

          Dit is zeker een hele mooie. Fraaie omzetting en heel mooi zo in het vierkant.
          De dreigwolk is ook prachtig boven de Cuillins.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Elgol

            z/w begint hier mode te worden ,ik vind hem eerlijk echt heel mooi Jos ,maar ik kan het niet helpen ik hunker naar de kleurversie
            zoals gewoonlijk mooie scherpe details en mooi van compo ook de dreigende wolken doen het hem hier ,
            als ik echt heel scherp kijk zie ik wat halo's rond die bergtop ,denk waarschijnlijk tijdens de blend niet helemaal mee opgehelderd

            Comment


            • #7
              Re: Elgol

              Knap jos

              Comment


              • #8
                Re: Elgol

                Knap hoor, zo in z/w.

                Comment


                • #9
                  Re: Elgol

                  Heel mooie omzetting

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elgol

                    Normaal hou ik niet van 'melkwater' maar sta me toe dit mooi te vinden!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elgol

                      Een beauty met mooie leading lines en knappe contrasten!
                      Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elgol

                        Bedankt iedereen voor alle fijne mooie reacties..

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        z/w begint hier mode te worden ,ik vind hem eerlijk echt heel mooi Jos ,maar ik kan het niet helpen ik hunker naar de kleurversie
                        zoals gewoonlijk mooie scherpe details en mooi van compo ook de dreigende wolken doen het hem hier ,
                        als ik echt heel scherp kijk zie ik wat halo's rond die bergtop ,denk waarschijnlijk tijdens de blend niet helemaal mee opgehelderd
                        Kleurenversie is echt niet veel bijzonders Patrick, beetje rare kleuren in de lucht hadden we...Zeker als ik de versie van Kristof en de uwe gezien heb durf ik het hier niet meer in kleur te plaatsen..
                        Denk niet dat het een Halo is...De wolken bewogen vrij rap langs de bergen, en ik denk dat er gewoon licht achter de bergen zit...Dit geval is het ook geen blend dus kan het kwa bewerking ook niet verklaren.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Elgol

                          Dank voor je uitleg Jos, wij hadden idd meer geluk al waren ik en Kristof daar niet op het zelfde moment, ja je kan alles op voorhand goed voorbereiden maar aan het weer kan je niets veranderen en moet men het nemen zoals het is ☺

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Elgol

                            Heel intrigerende foto. Een bijna buitenaards sfeertje. Knap gemaakt
                            http://www.smuttynose.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Elgol

                              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              Normaal hou ik niet van 'melkwater' maar sta me toe dit mooi te vinden!
                              Sluit me hier bij aan en alhoewel zwartwit zowat mijn voorkeur draagt vraag ik met net als bopatje ook af wat deze foto in kleur geeft ?
                              Oeps merk nu dat de uitleg al gepasseerd is, dan zal het zwartwit blijven in de hoop dat de slechte kleuren niet de reden hiertoe was doch kan altijd helpen.
                              Last edited by G.R.; 23 augustus 2017, 22:31.
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X