Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eilean Donan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eilean Donan




    Eilean Donan Castle in typisch Schots weer...








    facebook

    500px

  • #2
    Re: Eilean Donan

    een echt schots zicht ,soms moet je ook eens zo een weer hebben om de schotse sfeer te kunnen vastleggen ,het grauwe natte mistig weer ,knap Mathias

    Comment


    • #3
      Re: Eilean Donan

      Heel mooi en het weer past er echt wel bij
      Knappe opname
      Alhoewel er voor mij mss iets minder voorgrond had mogen zijn

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Eilean Donan

        Als de lucht niet interessant is, mag er wat meer voorgrond zijn, het enigste wat ik mij een beetje aan stoor is dat het eiland juist net niet tot aan de rand loopt en juist weer wel. ofwel iets meer afknippen links ofwel dus iets meer water links. Dat laatste zal moeilijk zijn als die geen gecropte foto is...
        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

        Comment


        • #5
          Re: Eilean Donan

          Mooi van sfeer en compo.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Eilean Donan

            heel mooi en wat een sfeer.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Eilean Donan

              heel fijne foto.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Eilean Donan

                Weer een mooie....En ondanks het sombere weer heb je toch wat moois van weten te maken...Knap.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Eilean Donan

                  Zeer mooi, niets op aan te merken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eilean Donan

                    Heel mooi, hoor. SCHOTS !
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eilean Donan

                      Bedankt voor de respons!

                      Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
                      Als de lucht niet interessant is, mag er wat meer voorgrond zijn, het enigste wat ik mij een beetje aan stoor is dat het eiland juist net niet tot aan de rand loopt en juist weer wel. ofwel iets meer afknippen links ofwel dus iets meer water links. Dat laatste zal moeilijk zijn als die geen gecropte foto is...
                      Meer voorgrond was hier geen optie helaas. In die voorgrond zaten vele kale bruine plekken en heb goed moeten zoeken om een stuk te vinden dat er nog mooi uit zag. Vandaar de keuze hier.
                      Wat het eiland betreft kan ik je volgen, ik heb er mee geworsteld toen ik de foto nam. Dit is idd geen crop dus meer water kan ik niet toveren. Ik heb wel nog een lichtjes andere compo waar meer water te zien is links, maar het probleem is dat naast dat grote eiland er opnieuw een kleinere rots ligt en als je die niet wil afkappen, je de compo nog eens wijder moet nemen. Ik heb die compo ook liggen, zal hem misschien later nog eens posten. Misschien vind je die beter....
                      Thanks voor de opmerking!
                      facebook

                      500px

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eilean Donan

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                        Ik heb wel nog een lichtjes andere compo waar meer water te zien is links, maar het probleem is dat naast dat grote eiland er opnieuw een kleinere rots ligt en als je die niet wil afkappen, je de compo nog eens wijder moet nemen. Ik heb die compo ook liggen, zal hem misschien later nog eens posten. Misschien vind je die beter....
                        Thanks voor de opmerking!
                        Die extra rots kon ik mij niet herinneren, 't is ook weeral 4 jaar geleden dat ik daar was, en toen ik jouw foto zag, kreeg ik weeral zin om nog eens te gaan
                        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eilean Donan

                          Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
                          Die extra rots kon ik mij niet herinneren, 't is ook weeral 4 jaar geleden dat ik daar was, en toen ik jouw foto zag, kreeg ik weeral zin om nog eens te gaan
                          Hangt ook af van de waterstand denk ik...bij mij was het extreem laag...
                          facebook

                          500px

                          Comment

                          Working...
                          X