Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eeuwig spel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eeuwig spel

    Dit eeuwig spel van licht en water blijft mij altijd boeien. Geen dag hetzelfde.
    Wat zal ik blij zijn als het strand komend winterseizoen, weer van ons zelf is.

    Eeuwig spel.


    Alvast bedankt voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Eeuwig spel

    deze kan me best bekoren.
    zeer klassiek kwa opbouw van links naar rechts, met een diagonaal richting die extra palen in de zee. toppertje in zijn genre.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Eeuwig spel

      Eenvoudig mooi en het steeds weerkerende woord is er weeral uit maar hoe moet je het soms verwoorden hé ? Prachtig van warme kleur, het aangename en zachte, voor de actieve noot zorgen de glijdende golven
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Eeuwig spel

        lekker veel detail in dat houtwerk - knap
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Eeuwig spel

          Ik vind dit heel mooi van compo, kleur en belichting, maar ik heb de indruk dat het geheel wat aan scherpte ontbreekt - kan dit kloppen ? Mijn zicht bedriegt me soms al eens als ik lang aan de computer heb gezeten.
          Last edited by philitalia; 13 oktober 2017, 19:47.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Eeuwig spel

            Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
            Ik vind dit heel mooi van compo, kleur en belichting, maar ik heb de indruk dat het geheel wat aan scherpte ontbreekt - kan dit kloppen ? Mijn zicht bedriegt me soms al eens als ik lang aan de computer heb gezeten.
            Het zou kunnen, denk dat de scherpte wat verder ligt dan de voorste palen maar het is niet echt storend. Natuurlijk zijn we de perfectie gewend van Johan, misschien ligt het daar aan. Prachtig licht en mooie witte schuimkoppen. Ik verlang ook weer naar lege stranden, jammer genoeg is er hier niet veel te zien aan het strand.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Eeuwig spel

              Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
              Ik vind dit heel mooi van compo, kleur en belichting, maar ik heb de indruk dat het geheel wat aan scherpte ontbreekt - kan dit kloppen ? Mijn zicht bedriegt me soms al eens als ik lang aan de computer heb gezeten.
              Inderdaad dat was ook mijn eerste gedacht
              Tevens wel heel contrastrijk en hard afgewerkt voor jou, meestal zien we zachte natuurlijke opnames van je Johan

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Eeuwig spel

                Een mooie qua compositie, maar ik vind hem naar mijn smaak te hard afgewerkt. Maar da's smaak hé en die mogen verschillen
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Eeuwig spel

                  Toch knap hoe die schuimkopjes op de paaltjes stranden,i like it :-)

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalk
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eeuwig spel

                    Lijkt idd of de scherpte net iets te ver naar achteren ligt...Maar echt storend vind ik het ook niet.
                    Knap beeld..Het warme licht op de paaltjes is fraai, ook de sluitertijd is goed...Geen long exposure, maar ook niet heel snel waardoor er toch wat de beweging van het water zichtbaar is..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eeuwig spel

                      Bedankt voor al jullie opmerkingen en complimenten. Dat houdt een mens scherp.
                      Ik snap de opmerking over het contrast zeker, maar door de zon onder die hoek, zat er een stevig contrast op de palen. (eigenlijk niet meer contrast dan anders toegepast)
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X