Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een ommetje met de fiets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een ommetje met de fiets

    van Nieuwpoort via Mannekesvere naar ... de bakker in Nieuwpoort

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Een ommetje met de fiets

    Als het over lijnenspel en licht- en kleurmoment gaat, is het een die ik zeker kan smaken. De 2 knotwilgen in het stukje achter de boom geven door de afnemende grootte een mooie extra.
    Rond de boom is de halo iets te opvallend.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Een ommetje met de fiets

      Deze spreekt me minder aan Frans, nogal donker en duister met een lichte vlek

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Een ommetje met de fiets

        ik vind hem niet mis ,maar miss mocht je de weg er niet bijgenomen hebben en in de graskant gestaan of over de gracht gesprongen , met de boom links in beeld en de lichtvlek dan meer rechts in beeld ,ja ik kan het hier wel goed uitleggen achter mijn pc hè ,ik hoop alleen dat je de foto niet al fietsen hebt genomen

        Comment


        • #5
          Re: Een ommetje met de fiets

          Dit is zoals jullie terecht opmerken maar een middelmatig beeld.
          Om dat al fietsend te maken ben ik wat onhandig, ik gooi de fiets wel even in de kant.
          De gracht was mij wat diep en breed, ik heb het wel overwogen Patrick, stel dat ik er in sukkel en dan zo naar de bakker, bekijks gegarandeerd
          Wat betreft die halo Johan, dat is er echt geen maar wel toevallig zit er een helder deel in de wolken achter de boom waardoor het nu wel zo een beetje lijkt, sorry om u op het verkeerde been te zetten ...
          Ik heb toen in elk geval genoten van dat ritje
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Een ommetje met de fiets

            Bijna gestruikeld. Bedankt voor de uitleg.
            Zo'n rondje op de fiets is heerlijk. Lekker frisse lucht, en je hoofd waait lekker "schoon".
            Vandaag ook nog zo'n rondje gedaan, en daar zal ik jullie de komende dagen mee gaan "plagen".
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Een ommetje met de fiets

              Het is zeker geen slecht beeld dit, maar heb inderdaad al wel veel mooiere van je gezien..Compo kijkt voor mij niet helemaal lekker..Het weggetje wat de foto uitgaat, terwijl de aandacht juist naar het mooie licht moet gaan...Maar toch lekker om dit te kunnen vastleggen op het ritje naar de bakker..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X