Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zeer mooi beeld. Ik bekijk het hier nu op zeer zeer slecht scherm, maar het zier er toch een zeer mooie zwart-wit uit.
Wat mij wel wat doet twijfelen, is het links zeer onrustig en rechts zeer rustig beeld. Dit komt mij wat onnatuurlijk over.
Maar dat is van uit mijn zetel natuurlijk zeer gemakkelijk.
Prachtige omzetting gedaan hier Pascale, ook de compo met het schuim en de stenen vanuit de hoek super..
Toch vraag ik me ook wel af hoe de kleurenversie eruit zou zien, moeten toch mooie kleuren geweest zijn zo met die zonneharp..
Knappe foto
Te beginnen met het licht,door de wolken en de overgang naar het water.
Of beter ik zie de dynamiek van het water samenkomen aan de horizon en daar contact maken met het mooie licht.
schitterende zeefoto en mooie compo met de ex- die lekker de zee in leidt.
enige puntje is het wat rare schuim links onder, maar ja, we gaan nie zaag nie (of toch nie meer dan anders).
ook de omzetting geeft een ferm resultaat. bene bene !
De omzetting naar z/w is hier goed gelukt. Mooi weergeven hoe de noord-westen wind die we laatste tijd veel hebben gehad van de algen schuim maakt op de stranden.
Comment