Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een beetje veel ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een beetje veel ...

    water en dan wordt de omgeving onder gezet en soms bedreigend.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Een beetje veel ...

    Lang leve de overloopgebieden van de rivieren. Geeft een nieuwe kijk op de betreffende landschappen. Mooi landschap, ik vind de foto wat "brokkelig" overkomen maar dat is vast de bedoeling van de maker.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Een beetje veel ...

      Een beetje flets Raymond
      De toning is ook niet zo m'n ding
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Een beetje veel ...

        flets inderdaad en ik mis scherpte.

        Comment


        • #5
          Re: Een beetje veel ...

          Hoi Raymond, voor mij is die toning ook niet optimaal (ieder zijn smaak natuurlijk) ik denk dat het normale kleurenbeeld nochtans wel potentieel bezit...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Een beetje veel ...

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Lang leve de overloopgebieden van de rivieren. Geeft een nieuwe kijk op de betreffende landschappen. Mooi landschap, ik vind de foto wat "brokkelig" overkomen maar dat is vast de bedoeling van de maker.
            Heb deze opmerking er uit gekozen omdat ik "brokkelig" niet begrijp, wat bedoel je in feite Olivetti ?
            Dezelfde opname heb ik ook in zwart-wit, heb dus een keuze van plaatsing genomen en blijkbaar de verkeerde.
            De vraag naar kleur, nee dat is teleurstellend en dat vanwege ook de nevelige sfeer die er toen hing, ook de reden dat de scherpte twijfels oproept terwijl de foto wel scherp is rekening houdend met voorgaande verklaring.
            Zelden plaats ik een up, zal deze voorbehouden voor later ! Allemaal bedankt voor de reacties.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Een beetje veel ...

              Lijkt wel een oude prentkaart door de toning en de sfeer die er hangt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Een beetje veel ...

                Na lezen van de titel viel mijn blik meteen om wat er wat veel is.
                Het geeft mij wel het gevoel dat ik in het album van mijn pa blader
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X