Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dream Valley Waterfall II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dream Valley Waterfall II

    Ivm het toch wat harde licht welke ik HIER 's morgens had, 's avonds nog een keer terug gegaan.
    Dream Valley Waterfall Nantou, Taiwan

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Dream Valley Waterfall II

    Wat een detail en kleuren. Prachtig, hoor.
    Compositorisch ook erg mooi. De grassen, de groene steen en de waterval vormen een mooi trio. Het water stroomt ook nog mooi naar de beide hoeken.
    Het is dat de link niet werkt, anders zou ik moeten dweilen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Dream Valley Waterfall II

      Mooi de structuren weten vast te leggen en het water loopt bijna je camera in
      Knappe opname Jos
      Doch bij mij kijkt de opname prettiger als deze gespiegeld is, maar is niet zo evident om te doen als je de locatie kent uiteraard

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Dream Valley Waterfall II

        Prachtige opname met veel dynamiek.
        Het hele Taiwan album trouwens is zeer mooi.
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Dream Valley Waterfall II

          Mooie compositie en sluitertijd en bewerking. Bovenaan vind ik hem persoonlijk een beetje crap zitten, niet boeiend genoeg of bewuste keuze?
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Dream Valley Waterfall II

            Het water stroomt voor mij net voldoende en spiegelen zou een optie zijn. Actie en attractie steeds mooi meegenomen
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Dream Valley Waterfall II

              Bedankt allen voor de fijne reacties..

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Mooie compositie en sluitertijd en bewerking. Bovenaan vind ik hem persoonlijk een beetje crap zitten, niet boeiend genoeg of bewuste keuze?
              Inderdaad een bewuste keuze, heb hem zo geframed dat de lucht net buiten beeld viel..Die zou alleen maar onnodige aandacht gaan trekken.

              Betreft spiegelen....In sommige gevallen met geen herkenbare objecten durf ik dit gerust te doen, maar normaal niet zo snel...Nu zal waarschijnlijk niemand deze waterval eerder hebben gezien op BD denk ik..
              Op sites als Flickr gaat dit zeker opvallen, er zijn wel enkele Taiwanezen die mij volgen.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Dream Valley Waterfall II

                Uit de kunst !
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment

                Working...
                X