Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tijdens ons ochtendlijk bezoek aan Dead Vlei was er enorm veel wind, wat het landschap vrij mistig maakte. Dit maakte het vrij uniek.
Ik was er als eerste voor zonsopkomst... helemaal alleen... dood stil... Prachtig, maar moeilijk te fotograferen vond ik.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Altijd prachtig de opnames van die plaats, dit is er ook eentje dat kan tellen hoor
Uitzonderlijke kleuren en uiteraard een schitterende boom (restant)
Had nog niet gehoord van die plaats. Lijkt me een zeer fotogenieke site.
Toch een goede foto; de achtergrond lijkt wel een gradiënt en contrasteert zeer goed met de boom en de voorgrond.
super !
op eerste zicht simpel en primair, en dan beetje beter kijken, wat details van uit de nevel ... en wauw ! ( benieuwd om die locatie 'objectief' te zien)
Knap beeld met die mist. Voor mij mocht het beeld ruimer, nog meer achtergrond bij, vooral omdat die zo mooi is.
Had voor dit beeld m'n 70-200mm al gemonteerd, en wou met al dat zand niet teveel van lens wisselen.
Vond het vinden van een rustige compositie met een brede lens niet zo makelijk. De "bomen" staan daar kris kras door elkaar, dus als je
daar de eerste keer bent loop je wat verloren.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje
Daar zou ik ook graag eens staan, maar het is ook niet bij de deur hè.
Dat is allemaal relatief. Na 16 uur op een vliegertje sta je al in de buurt ;-)
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment