Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanmorgen toch maar even op pad gegaan ondanks de slechte weersvoorspelling, en inderdaad nat geregend.
Voordeel van het grijze weer is dat de kleuren wel weer mooi uitkomen.
wat een kleurenpracht ,en volgens ik zie was het idd goed aan het regenen , ik heb wel de indruk dat hij iets teveel verscherpt is ? alles lijkt nogal korrelig ,zoiets komt nogal snel voor als er veel bladeren zijn
Het schilderij-achtige karakter is heel mooi in deze foto. Schitterende kleurtjes en de regen maakt de sfeer compleet.
De genoemde verscherping komt daardoor een beetje over, als gemaakt door een penseel. Verder zie ik dat er meer "geschilderd" is. In positieve zin dan.
Heel mooie nabewerking !
Klopt ook wel Jan, heeft er mee te maken.
Quote van hun bier..."Zijn naam verwijst naar het natuurgebied dat heel Bergen op Zoom in de late middeleeuwen van drinkwater voorzag. Een elegante én nobele dorstlesser."
En inderdaad dit water ligt dus bij Bergen op Zoom..Lekkere bieren trouwens hoor van de Schelde Brouwerij.
wat een kleurenpracht ,en volgens ik zie was het idd goed aan het regenen , ik heb wel de indruk dat hij iets teveel verscherpt is ? alles lijkt nogal korrelig ,zoiets komt nogal snel voor als er veel bladeren zijn
Helemaal gelijk Patrick.
Denk dat doordat de blaadjes nat zijn het nog een keertje extra word versterkt..Heb een standaard actie voor mijn verkleinen en verscherpen..Was nu blijkbaar erover, heb hem stevig wat verlaagd...Bedankt..
Klopt ook wel Jan, heeft er mee te maken.
Quote van hun bier..."Zijn naam verwijst naar het natuurgebied dat heel Bergen op Zoom in de late middeleeuwen van drinkwater voorzag. Een elegante én nobele dorstlesser."
En inderdaad dit water ligt dus bij Bergen op Zoom..Lekkere bieren trouwens hoor van de Schelde Brouwerij.
Dank voor de uitleg Jos en inderdaad ken ik het bier ook van smaak. Op de kop van de haven in IJmuiden wordt het ook geserveerd
Bedankt voor alle mooie complimenten en fijne reacties..
Moet er nog wel bijvertellen dat deze foto eigenlijk voor mijn doen heel weinig nabewerking heeft gehad..Denk dat de regen hier echt een beetje dat schilderachtige effect heeft gecreëerd in combinatie met de telewerking van 110mm.
Comment