Ah, prachtige compositie! Klein minpuntje, die takjes links misschien iets te prominent in beeld.
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Welja, meningen kunnen verschillen he, ik vind dat het niet afsteekt dat er rechts ook takken te zien zijn, ik zie het als een soort inkadering. In ieder geval, mooie foto met mooi landschap (en ook dat het op 5min van men huis ligt)
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
mooi beeld hoor, maar het loopt een ietwat af naar rechts dacht ik.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
mooi beeld hoor![]()
Er zijn er hier precies nog veel van die streek![]()
Prachtig stukje landschap van waar ik veel van mijn jeugd heb doorgebracht![]()
Groetjes DD
Fronstages
Mooi, maar ik zou de takken links weghalen.![]()
Dafoto
Mooi licht en prima compo en voor mij mogen alle takken blijven![]()
![]()
Man! Je doet me wat aan!...lag bijna van me stoel!
Werkelijk een plaat om bij weg te dromen,absolute top![]()
![]()
Niks meer aan doen pracht plaat![]()
![]()
Fasole
Rivieren weten het; er is geen haast bij.
Op een dag komen we er wel
Fujifilm 9600- Canon power shot A700
Prachtige plaat
Alles netjes op zijn plaats![]()
groetjes
Nikon D 300
mooie compositie, sfeervol beeld![]()
Leon Loeffen
Ook een streekgenoot![]()
Zeer herkenbaar ! Mooi licht en heerlijke, rustige sfeer. Mooie prent![]()
Greetz, Kariboe
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Vooreerst aan allen , bedankt voor alle reacties![]()
Na jullie positieve reacties heb ik er eens werk van gemaakt om een kaderke toe te voegen ... hopelijk een geslaagde onderneming.
PS. toch een pietsie takje links weggecropped en (jawel bouk) rechts ietwat horizontaler gezet ...
www.kunjo.be
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, die komt in mijn eigen BOF !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
niks meer aan doen. Als de takjes links bovenin weg zouden zijn, hadden we allemaal gezegd dat het wellicht mooier was wanneer er takjes links bovenin hadden gestaan..![]()
Absoluut een knappe plaat, mooie zachte kleuren en een goeie compo..deze foto heeft geen kader nodig om te schitteren...![]()
![]()
Met die mooie kader kan hij zo aan de muur ! Knap !![]()
![]()
BD0473BE / www.nete.be / Portfolio op BD
Pentax K20D / Panasonic FZ200
Pentax 18-250mm Limited | Sigma 50mm Macro | Metz 48 AF-1
Deze foto verdiend om perfect afgewekt te worden![]()
![]()
Trek eens een loodlijn van de kop van de molen naar het midden van zijn weerspiegeling![]()
mvg,
Ludo V.
Prachtig![]()
![]()
Deze foto heeft inderdaad géén kader nodig maar als je er een neemt dan iets lichter voor mij...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE