't Zal wel een grijs weertje geweest zijn.
Voor mij mocht er wat meer contrast in zitten.
Mooi beeld.
Hier vind ik het weinige contrast zelfs goed, het wekt een zachter gevoel op dan bij vele contrastrijke begraafplaats beelden.
prima en lekker soft.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Ik denk dat M-Claire hem zo grijs wou... juist om die sfeer te pakken te krijgen.
Persoonlijk vind ik het knap geslaagd.
Al zou ik het eerste kruis links veel dichter tegen het kader gezet hebben om de impressie van een eindeloze rij nog te vergroten. Nu begint de rij zo enkele meter van de kijker en "weten" dat ik het begin ervan zie, doet het "eindeloze" om "nooit te vergeten" geen goed. Als altijd: dit is zeer persoonlijk en zal wellicht voor anderen niet eens opvallen.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Mooi, heel mooi![]()
Sterke compositie, ik heb hem voor mezelf even zwart/wit gemaakt en met wat meer contrast erin en die vind ik persoonlijk mooier. Maar het is een mooie.![]()
Mooi zo met weinig contrast, geeft de juiste sfeer weer![]()
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Mooi standpunt gekozen![]()
![]()
Groetjes Hendrika
Sfeer goed getroffen, het pakt je
Misschien eerste kruis wat meer op de voorgrond
Een mooie.
Prachtige foto en je hebt de sfeer schitterend vastgelegd.Erg sterke foto, hoor!
![]()
![]()
Groetjes,
Ann![]()
Het mistige geeft hem een bepaalde sfeer, ik ben niet overtuigd dat meer contrast die sfeer ten goede zou komen (en normaal houd ik wel van contrastrijk zw/w).
Marleen
It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
De huidige bewerking geeft juist een sfeer van somberheid. Past wel bij het onderwerp.
word ik helemaal stil van.
Het lage contrast vind ik juist erg goed bij deze foto. Meer contrast geeft naar mijn gevoel altijd een levendiger beeld, en bij dit onderwerp...
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO