Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nice... vooral die lucht ziet er prachtig uit. De stijger en de boot maken het beeld compleet en interessant! Zeer mooi werk!
Enige jammere vind ik dat de rechtse donkere partij (naast de boot) net te groot is/te veel aandacht trekt.
(muggenziften zoals ze dat noemen)
Van Xiebu destijds en andere van dit forum die hier allang niet meer zitten heb ik geleerd dat men diepte op deze manier kon krijgen
Is ook allang geleden dat ik nog een landschap gemaakt heb
leuk om het nog eens te doen
Een bijzondere ! Sfeer maken is dikwijls de kunst van het fotograferen, en dat is goed gelukt.
Heel mooie diepte door de compo. Ik zou eens scrollen, zodat de helft van de lucht eraf is. Dan word je nog meer de diepte ingetrokken, m.i.
Een bijzondere ! Sfeer maken is dikwijls de kunst van het fotograferen, en dat is goed gelukt.
Heel mooie diepte door de compo. Ik zou eens scrollen, zodat de helft van de lucht eraf is. Dan word je nog meer de diepte ingetrokken, m.i.
Ja, klopt Johan ik zag het ook toen ik hem al gepost had
Als ik thuis ben zet ik een update ;-)
Comment