Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bouillon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bouillon

    Nog een paar uit de reeks, zeker die eerste moet beter kunnen maar ik vind niet direct hoe... Van de tweede ben ik wel content, de derde is ook wel in orde zeker?
    't Blijven een beetje veredelde vakantiefoto's, maar ik hoor toch graag van jullie hoe ik ook diè beter kan maken. Familie en vrienden vinden het nl. allemaal "goed" en "schoon" ...






  • #2
    Re: Bouillon

    Dag Stefaan,

    Bij foto één zou ik de mist wat meer centraal plaatsen. Een ander standpunt? Een andere compositie? Het kasteel zou er een pak 'dreigender' uitzien.

    Bij foto twee zou je best je horizon rechtzetten.

    Foto drie mist wat scherpte en de gele vlek in de linkeronderhoek zou ik eraf knippen.

    Groetjes,
    WDW

    p.s. Ben jij toevallig de Stefaan Van Slycken die ooit op de KaHo gezeten heeft? Zo ja, dan kennen wij elkaar.

    Comment


    • #3
      Re: Bouillon

      Ze one and only stuur maar eens een pm'eke met uw echte naam dan valt mijne frank wel...

      ivm foto2: ik geloof dat de horizon in 't echt niet recht is, maar 'k kan mij vergissen (en 't is een beetje ver om eens te gaan checken) - 'k heb het waterpassertje in mijn statief niet in de gaten gehouden...
      edit: neenee de horizon zal niet 100% recht zijn maar toch ook niet zó scheef, ofwel staat de kerktoren scheef
      Last edited by vanslycken; 13 november 2006, 20:03.

      Comment


      • #4
        Re: Bouillon

        Is de 2e foto van op die uitkijkpost gemaakt ?
        Is die reeds terug open ?
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Bouillon

          ja, de uitkijkpost was open, is die gesloten geweest?

          Wel zalig dat je de jachthoorns tot helemaal daar boven hoorde...

          Comment


          • #6
            Re: Bouillon

            Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
            Ze one and only stuur maar eens een pm'eke met uw echte naam dan valt mijne frank wel...
            héhé, hier nog ne bekende...

            heeft de Bouillon gesmaakt?

            Comment


            • #7
              Re: Bouillon

              Stuur dan ook maar een pm'eke want uw alias zegt mij niet direct iets...

              Dat heb ik nu altijd voor, ik kan nergens eens de beest uithangen of er is wel iemand die mij kent

              Bouillon heb ik er niet gegeten, maar mixed grill van wild, en de dag erna een hazefiletje met champignonnesaus (met als voorgerecht de quator du marcassin = everzwijnensaucis, everzwijnenworst, everzwijnenpaté en everzwijnenhesp) Ik geniet nog na.

              Ik zie in je profiel "geen camera" staan, kom jij hier dan naar de prentjes kijken?

              Comment


              • #8
                Re: Bouillon

                mooie eerste voor mij, iets 'mist'erieus
                je laatste zou ik persoonlijk als panorama-formaat getoond hebben zonder donkere luchtmassa is die veel sterker...

                Comment

                Working...
                X