Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bosje

    Update



    Origineel

    Last edited by TomBelgium; 11 februari 2018, 15:47.

  • #2
    Re: Bosje

    Mooie lucht en zonnestralen en goede omzetting. Bij de compo heb ik wel mijn vragen. Waarom dat grote donkere gedeelte onderaan?
    grts,
    Raf.

    Comment


    • #3
      Re: Bosje

      Mooie zwart-witopname .
      Het bosje is centraal geplaatst, dat werkt hier goed in de compo, doch is het spijtig dat je de zon niet in het midden van het bos kon meenemen.
      Mooi meegenomen zijn ook de zonnestralen die boven de bomenrij divergeren.
      Moest ook de zon centraal in de compo aanwezig zijn, zou men door de centrale ligging en de zonnestralen a.h.w. naar het centrum toegetrokken worden.

      Maar afgezien daarvan wel een mooie verdienstelijke zwart-witplaat .

      Mvg.,
      Smets84.

      Comment


      • #4
        Re: Bosje

        mooi resultaat met die zonnestralen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bosje

          Dit is zeker een mooi moment en foto. ook de omzetting is mooi gedaan.
          De overweging van Raf snap ik wel, en daarom zou ik willen adviseren om ca. 1.5 cm vanonder af te snijden. Je zal dan ook zien dat de lijnen op het gras veel meer in de aandacht komen.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Bosje

            Ik volg betreft stukje croppen onderaan...Maar verder zekers mooi zo met zonnestralen van achter de bomen vandaan..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Bosje

              Bedankt voor de comments. Heb een update geplaatst met een stukje van de onderkant.
              Groeten,

              Comment


              • #8
                Re: Bosje

                De uo kijkt prettiger !
                Mooie omzetting
                maar ik ben toch ook wat benieuwd naar de kleurversie
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Bosje

                  Bedankt voor de update. Inderdaad is het boogde effect bereikt.
                  Naar mijn smaak iets te rigoreus gesneden, waardoor m.i. het bosje net te laag in het beeld komt.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bosje

                    Update kijkt zeker beter Tom..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X