Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosbloempjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bosbloempjes

    in zwart-wit wat voor sommigen gedurfd zal overkomen maar soms is de wereld aan de durvers (zegt men)

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bosbloempjes

    de anemoontjes als ik dat goed zie.
    zachte bloempjes in een keiharde omzetting
    Moet kunnen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Bosbloempjes

      Ik ben een liefhebber van ZW, maar een dergelijk beeld vraagt meestal om wat krachtiger lijnen.
      Dat mis ik hier een beetje. Ik vermoed dat kleur toch een meerwaarde was geweest.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Bosbloempjes

        Kweet nie Raymond, ik denk dat ik hier nog wat meer zou gespeeld hebben met de schaduwen/zwarten om er wat meer pit in te krijgen en zodoende ook de lijnen er beter te laten uitkomen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bosbloempjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
          Ik ben een liefhebber van ZW, maar een dergelijk beeld vraagt meestal om wat krachtiger lijnen.
          Dat mis ik hier een beetje. Ik vermoed dat kleur toch een meerwaarde was geweest.
          Kan je gevoel hier volgen Dushi. In kleur kwam de sfeer niet over zoals ik gehoopt had zelfs na een paar pogingen vandaar dat ik de zwart-wit beter vond.
          @Sieg : Je schrijven weet ik steeds te waarderen Sieg en twijfels zaaien onstabiliteit. Ik geloof dat ik een antwoord gegeven heb hierboven op je opmerking, zoniet geef je me maar op mijn donder.
          Beiden oprechte dank voor de reactie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Bosbloempjes

            als ik mag, ik vind het een mooie z/w,
            doch, als je naar de foto kijkt, of hij nu in kleur of z/w is, trekt het beeld links naast de dikke boom op de voorgrond je aandacht, ik zou de foto ipv 16/9 een 2/3 beeldformaat geven,
            vertrekkend van de dikke boom, en de voorgrond een donkerder verloop gegeven, zo krijgt de foto meer diepte , en vormt de boom en voorgrond een venster op het bos en bloempjes,
            mijn gedacht, niets meer niets minder.

            Comment


            • #7
              Re: Bosbloempjes

              Oorspronkelijk geplaatst door fotisto-wim Bekijk bericht
              als ik mag, ik vind het een mooie z/w,
              doch, als je naar de foto kijkt, of hij nu in kleur of z/w is, trekt het beeld links naast de dikke boom op de voorgrond je aandacht, ik zou de foto ipv 16/9 een 2/3 beeldformaat geven,
              vertrekkend van de dikke boom, en de voorgrond een donkerder verloop gegeven, zo krijgt de foto meer diepte , en vormt de boom en voorgrond een venster op het bos en bloempjes,
              mijn gedacht, niets meer niets minder.
              Dat heb jij heel keurig bestudeert en omschreven Wim waarvoor dank. Je opmerking zou ook kunnen maar uiteindelijk valt er een beslissing na wat afwegen en soms een paar dagen van geduld.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X