Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bomen

    Mijn mogelijke keuzes voor de voorbije challenge "bomen"

    Sorry maar ik was hier de laatste paar weken nogal afwezig, ik voelde mij erg moe
    te moe om te fotograferen en te moe om achter de pc te kruipen, als ik het toch probeerde moest ik gewoon stoppen na een paar beelden.
    Ondertussen voel ik mij wat beter en lijkt e.e.a. mij terug wat beter af te gaan.

    Boom 1 - Bewust even op stap gegaan op zoek naar iets bruikbaars voor de challenge :



    Boom 2 - Onderweg naar een weide waar ik misschien vlindertjes kon vinden kon ik hier moeilijk aan voorbij :



    mijn uiteindelijke keuze viel dan op boom 2
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Bomen

    Alvast welkom terug.
    Ik vind beiden heel mooi met een voorkeur voor de tweede. De eerste is (naar mijn ogen) net een beetje te gesatureerd.

    mvg
    Philip
    Mvg Philip

    Comment


    • #3
      Re: Bomen

      Blij dat het weer beter gaat, Frans.
      Beide met een mooi gevormde boom.
      Bij de eerste valt in een 2e blik de mooie compo (diepte) op.
      Het licht van de tweede is erg mooi.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Bomen

        Je zou van minder moe worden met dat weer hier hé Frans, heb hetzelfde gevoel ...
        Beide mooie opnames waarbij de eerste goed de diepte weergeeft door de goed gekozen compo
        De tweede heeft een prachtig sfeertje weer en geniet toch mijn voorkeur

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bomen

          Alle 2 knappe opnamen.

          Comment


          • #6
            Re: Bomen

            twee totaal verschillende beelden enkel dat ze een boom gemeen hebben
            maar allebeide even mooie frans
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Bomen

              Nummer 2 mag zo den HOF binnen waaien. !
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Bomen

                Beiden mooie opnames!
                Hopelijk alles weer ok met je?!
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Bomen

                  Goed te horen dat het weer wat beter gaat....2 mooie opnames Frans...De 1e heeft heel erg mooi warm strijklicht en knappe diepte...De 2e is het moment echt heel mooi..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bomen

                    Twee goede foto's Frans en vooral realistisch. Ook de compo's zijn knap. Finaal toch de eerste
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bomen

                      mooie natuurlijke foto's Frans ,de eerste vind ik vooral de compo heel mooi ,maar als ik voor sfeer ga ,dan kies ik de de 2de ,al zijn ze beide mooi in hun eigenheid

                      Comment

                      Working...
                      X