In afwachting nog eentje van vorig jaar.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bluebell Dreams
Collapse
X
-
-
Re: Bluebell Dreams
Wat mooi zeg!!
Een dromerig beeld....mooi licht vastgelegd....minimaal scherptediepte die hier zeer passend is!!
Knap!!
Gr Pascale
-
Ik dacht net een bosnimf te zien passeren
Een prachtige foto met een passende bewerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtWat mooi zeg!!
Een dromerig beeld....mooi licht vastgelegd....minimaal scherptediepte die hier zeer passend is!!
Knap!!
Gr Pascale“ Your first 10,000 photographs are your worst. – Henri Cartier-Bresson
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDat is zeer mooi hoor..I like it a lot.
Voor mij mag deze dadelijk naar de HOF.
nog een pintje te kunnen pakken.
Want soms heeft een mens wel veel woorden, en nog meer praatjes, maar soms volstaat
het niet om het vertoonde mee te belonen. :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtWat mooi zeg!!
Knap!!
Gr Pascale
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Moet er nu niet worden gezegd dat hij mooier was geweest zonder die bewerking? Dat het geen meerwaarde geeft aan de foto?
Ik denk dan dat deze misschien wel mooier was geweest zonder de blur... al vind ik het zo ook wel iets hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtPrecies hetzelfde idee van deze machtige prent.
Grtz, RF
Comment
-
Wow , knap , doed me denken aan een beeld zoals in een Viewmaster of een "kijkdoos" ( voor de jonge gasten : da's allemaal " Vintage" speelgoed)
doe maar naar den Hof voor mij
erwinNikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment
Comment