Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit lijkt me in Knokke genomen te zijn. Qua compo en hoogte van de blokken heb ik quasi exact dezelfde foto liggen maar de lucht en het water en sluitertijd maken elke foto dan toch tot een uniek gebeuren. Knap en vooral de kleur van deze foto spreekt me erg aan.
ik kan alleen maar toevoegen dat ik het ook erg geslaagd vind, zowel qua kleur als compositie als beweging. Alles werd reeds opgesomd. Ik kan alleen zeggen dat ik dit schitterend vind.
Dit lijkt me in Knokke genomen te zijn. Qua compo en hoogte van de blokken heb ik quasi exact dezelfde foto liggen maar de lucht en het water en sluitertijd maken elke foto dan toch tot een uniek gebeuren. Knap en vooral de kleur van deze foto spreekt me erg aan.
Comment