Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blea Tarn reflection
Collapse
X
-
[Showcase] Blea Tarn reflection
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: Blea Tarn reflection
Wow, Jos dit lijkt wel een schilderijtje. Zalig
Comment
-
Prachtig hoor met dat licht op die bergen en uiteraard weer een uitzonderlijk mooie locatie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Daar had ik willen staan en bij willen zijn. Dat is het eerste wat ik dacht !
Wat een knalmoment. Vooral het 1e mooie warme licht op de toppen. Deze spiegel mag van mij genomineerd worden.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
ik vind de belichting van de weerspiegelde bergen beter dan de niet weerspiegelde.
Zou het geen idee zijn om de belichting/whatever wat terug te draaien zodat de niet weerspiegelde op het niveau komen van de nu weerspiegelde ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Iedereen bedankt voor alle mooie lovende reacties...
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtik vind de belichting van de weerspiegelde bergen beter dan de niet weerspiegelde.
Zou het geen idee zijn om de belichting/whatever wat terug te draaien zodat de niet weerspiegelde op het niveau komen van de nu weerspiegelde ?
De flank waar het zonnetje op staat zit nog wel gewoon alle detail in, er is niks dichtgelopen in de hooglichten..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Naar mijn idee te perfect om waar te zijn
Heel knap gemaakt
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtNaar mijn idee te perfect om waar te zijn
Heel knap gemaakt
Het beeld is echt gewoon zo als het was met een perfect stil glad water.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
idd weer een topplaat ,een foto dat meerdere fotografen willen maken ,daarom moeten alle goeie omstandigheden op hetzelfde moment vallen ,en die heb je hier voor de perfecte spiegel met de daarbij horende warme kleuren ,super
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt voor je reactie, er is hier echt niks aan gefoefeld hoor in photoshop. ( zou geeneens weten hoe dit te doen )
Het beeld is echt gewoon zo als het was met een perfect stil glad water.
Comment
Comment