Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Valley Ierland......4 zon + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Black Valley Ierland......4 zon + update

    Eindelijk zon in de Valley
    een van de weinige die ik gemaakt heb met ND filter
    ventje is niet altijd even geduldig



    Last edited by lilybie; 6 september 2017, 14:41.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Black Valley Ierland......4 zon

    Een beetje druk, maar wel mooi. (mede door de sluitertijd)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Black Valley Ierland......4 zon

      Inderdaad, druk was ook het eerste wat in me opkwam als ik de opname zag
      Hier zou het zelfs beter geweest zijn met een grijze lucht voor je belichting want dan vielen de harde schaduwen weg, maar je kan niet alles hebben hé
      Ik denk wel dat je er nog andere hebt van deze plaats, ben benieuwd

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Black Valley Ierland......4 zon

        Ondanks de drukte er toch wel iets moois uit gehaald. (Wat mij opviel is de kleur van de rotsen die nogal rood of paarsig overkomen, ik weet het niet goed maar kan evengoed hun natuurlijke kleur zijn)
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Black Valley Ierland......4 zon

          Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          Ondanks de drukte er toch wel iets moois uit gehaald. (Wat mij opviel is de kleur van de rotsen die nogal rood of paarsig overkomen, ik weet het niet goed maar kan evengoed hun natuurlijke kleur zijn)
          heb er het rood paarse uit gehaald
          denk dat die nu beter is verkeerde upload gedaan
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Black Valley Ierland......4 zon

            Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
            heb er het rood paarse uit gehaald
            denk dat die nu beter is verkeerde upload gedaan
            Een hele mooie. Ondanks het feit dat ik normaal niet voor LE water val, kan ik deze wel smaken.

            PS Ik weet niet waar Black Valley in Ierland te vinden is, maar ik heb diverse foto's van bvb. The Old Weir Bridge in Killarney, en daar zie ik toch dezelfde kleur van de rotsen en van de stenen waarmee de brug gebouwd is, als in jouw originele... Ik weet dus niet of je het rood paarse er wel diende uit te halen (?). Na het zien van mijn foto's hoefde het alleszins niet .

            Comment


            • #7
              Re: Black Valley Ierland......4 zon

              De update is tip-top in orde. Bedankt daarvoor.
              Djivan zette me even op het verkeerde been, maar het waterschuim en de witte wolken zijn nu veel neutraler.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Black Valley Ierland......4 zon

                Mooi de diagonaal van het water van linksonder zo naar boven..De WB van de update is inderdaad helemaal goed..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Black Valley Ierland......4 zon

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  De update is tip-top in orde. Bedankt daarvoor.
                  Djivan zette me even op het verkeerde been, maar het waterschuim en de witte wolken zijn nu veel neutraler.
                  Och ja Johan, ik heb in totaal een zestal keer Ierland bezocht en kan je tientallen foto's voorschotelen met rood/paars/bruine rotsen in rivieren en oude bruggen, waar het wit in de foto wel degelijk wit is.
                  Dus daarom dat ik van mening was dat het bij deze foto ook zo was. Persoonlijk zie ik zelfs geen verschil in het wit van de wolken tussen de twee foto's, maar dat terzijde.
                  Maar waarschijnlijk ligt die Black Valley toevallig in een streek die wij niet bezochten tijdens onze Ierlandreizen en is de kleur van de rotsen er in werkelijkheid zoals in de up.
                  Alleen TS kan het weten.
                  Maar ik zal wel fout zijn.

                  Comment

                  Working...
                  X