Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewolkt met opklaringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bewolkt met opklaringen

    'k Ga nog even door in kleur. Eentje uit de dolomieten met constant een oog voor de omgeving en eentje voor de (dreigende) lucht.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bewolkt met opklaringen

    Hmmm... veel diepte in de foto, mede door de alm in de foto die ook schaal aan het landschap geeft.

    Maar de grote schaduwpartij in de voorgrond vind ik persoonlijk wat storen.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Bewolkt met opklaringen

      Indrukwekkend landschap om te zien en zeker om daar als nietig persoon te staan
      Vind de schaduwwerking wel heel geslaagd, op mijn scherm is er in ieder geval nog overal voldoende detail zichtbaar

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Bewolkt met opklaringen

        Voor mij de voorgrond toch wat te donker hoor, daarom waarschijnlijk dat hij voor mij moeilijk kijkt.

        Comment


        • #5
          Re: Bewolkt met opklaringen

          Vind dat de schaduw het al indrukwekkende landschap nog een extra dimensie geeft
          Is dat de schaduw van de fotograaf ? Haha grapje
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Bewolkt met opklaringen

            Heel mooi beeld met prachtige bergflanken.
            De grote schaduwpartij op de voorgrond is nog wat boeiender te maken, lijkt me.
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

            Comment


            • #7
              Re: Bewolkt met opklaringen

              Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
              Heel mooi beeld met prachtige bergflanken.
              De grote schaduwpartij op de voorgrond is nog wat boeiender te maken, lijkt me.
              Ben het hiermee eens
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Bewolkt met opklaringen

                blijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik

                Comment


                • #9
                  Re: Bewolkt met opklaringen

                  zonder in details in te gaan - het is een panorama wat ik uit de bergen ken. De verschillende lagen - het spelen met licht en donker - en zeker de wolkenlucht die een extreme aan licht toverde.

                  ik kijk graag erna

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bewolkt met opklaringen

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    blijkbaar is het maar ik die dit zie ,maar dit beeld is toch niet scherp Raymond , je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk de diepte in de kloven ,en alles zoals bomen ,huisjes (denk toch dat het huizen zijn ) lijken afgevlakt ,ook zijn de schaduwpartijen echt heel donker . sorry voor mijn wat negatieve reactie maar ik ben altijd eerlijk in mijn beoordeling ,of ik kan ook beslissen om niets te schrijven ,maar daar dient het forum toch niet voor dacht ik
                    Ik heb liever dat je eerlijk je interpretatie schrijft bopatje, dat zou je al moeten weten, maar dat wil niet zeggen dat ik met je bevindingen akkoord ga. Misschien haal je de foto's binnen en vergroot ze uit tot ... en dan kan je onscherpte tegenkomen of opwekken doch zover drijf ik het niet, niet in m'n posts niet in mijn beoordeling over anderen. Bij mij primeert altijd de inhoud en de sfeer en dan pas de rest wat ik trouwens al een paar keer heb meegedeeld en zal daar nooit van afwijken gezien mijn verleden en leerproces in de beeldende kunsten. Het beeld moet 'goed' zijn hier vertoond op het forum, soms ben ik ook wel eens verrast door de kwaliteit (en onscherpte) na het plaatsen en meld dat dan ook. Dus bopatje, je mening telt zoals politiekers, bedrijven en media schrijven zonder te vertellen dat alles relatief is. Heb je onlangs de uitzending gezien van "columbus" met de gekende vrouwelijke fotografe ?
                    Ik zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
                    Mag ik iedereen bedanken voor de reacties.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bewolkt met opklaringen

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Ik zal mijn vergrootglas meebrengen naar Blankenberge !
                      ha ha ...... lol
                      dank voor je uitleg ,ik vrees dat ik teveel technisch kijk naar een foto ,noem het maar een hobby misvorming of goedvorming dat mag je zelf invullen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bewolkt met opklaringen

                        "Bij mij primeert altijd de inhoud en de sfeer"
                        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bewolkt met opklaringen

                          Enorme diepte verkregen.
                          De schaduw op de bergen is zeer mooi.
                          De schaduwdelen in de voorgrond daarentegen. Misschien toch wel iets te donker .

                          Mvg.,
                          Smets84.

                          Comment

                          Working...
                          X