Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bessegen Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bessegen Noorwegen

    [IMG]wandeling by greusen, on Flickr[/IMG]

    Aangepaste versie
    [IMG]Bessegen Noorwegen by greusen, on Flickr[/IMG]

    MG]
    Last edited by Duvel_lover; 16 oktober 2014, 14:57.
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

  • #2
    Re: Bessegen Noorwegen

    Knappe foto ondanks het harde licht. Ik zou het contrast in de bergen en het groen een tikkeltje verhogen, nu lijkt het wat vlak.
    De compo vind ik top. Een foto die voor mij Noorwegen weergeeft zoals ik het twee jaar geleden ook ervaren heb.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Bessegen Noorwegen

      Ik volg helemaal
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Bessegen Noorwegen

        mooie opname, al vind ik dat gedoe linksonder jammer.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bessegen Noorwegen

          Pano maken met de huisjes linksonder weggecropt en wat meer contrast en hij is helemaal mooi...
          Zou de hooglichten ook nog wat verlagen komen de wolken wat beter uit.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Bessegen Noorwegen

            Ik ben eens met wat gezegd is, alleen zou ik tijdens de crop de huizen boven het meer er wel bij laten zodat je nog wat schaalreferentie hebt, maar dan hebt je die toppen van de bomen die er dan rechts komen piepen, niet gemakkelijk dus. Dus ik zou mij eerder concentreren op beter contrast
            Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

            Comment


            • #7
              Re: Bessegen Noorwegen

              Jos zijn idee maakt het een pure natuurfoto. Dus is ook een mogelijkheid.
              Anderzijds moet je nu L.onder beginnen, of je wil of niet. En word je op die manier mooi de foto ingeleid.
              Hooglichten, inderdaad net niet onder controle.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Bessegen Noorwegen

                Mooie foto.
                Het gedoe linksonder is inderdaad niet echt een meerwaarde, maar het geeft wel een idee hoe groots het geheel wel is.
                Misschien enkel de parking onderaan wegsnijden, maar de chalet aan de waterkant laten staan?

                Comment

                Working...
                X