Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berghut in zicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Berghut in zicht

    Er wachtte ons nog een zeer ruwe kloof en sterke beklimming. Gevaarlijke steenslag en sterk contrast, als je er van houdt natuurlijk.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Berghut in zicht

    Vond dit in de eerste instantie wel grappig, gezien de titel vd foto. De rotspartij staat er ook mooi groots op.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Berghut in zicht

      Dit is een sterke foto Raymond.
      De schaduwen (ja ik vind ze goed nu) vormen samen met de rotsen vooraan een mooi natuurlijk vignet naar de rest vd foto.

      Comment


      • #4
        Re: Berghut in zicht

        Indrukwekkend om dat landschap op deze manier te zien
        Gelukkig verwijs je in de titel naar de berghut die heel nietig in dit landschap aanwezig is, op die manier benadruk je nog maar eens de grootsheid van de natuur die op sommige plaatsen nog niet om zeep is geholpen door de mens
        Echt een knappe opname wat mij betreft Raymond

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Berghut in zicht

          Je zou niet zeggen dat daar een berghut(je) staat. De rotspartijen mooi in beeld gebracht.

          Comment


          • #6
            Re: Berghut in zicht

            Een foto waar je kan in verdwalen, want je blijft details ontdekken.
            Het contrast maakt het landschap zeer indrukwekkend, bijna om schrik van te krijgen. De moed zou eerlijk gezegd in m'n schoenen zakken als ik nog tot aan de hut moet klimmen ;-)

            Knap beeld!
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Berghut in zicht

              Mooi vastgelegd dit majestueus berglandschap Raymond. Ik hoop dat je boven was voor de mist in de bergen zakte want je ziet al wat lagere bewolking links van die hut.
              Eén kleinigheid: dat groepje blauwe puntjes in de rechterbovenhoek loopt wel met wat aandacht weg.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Berghut in zicht

                Deze vind ik veel knapper dan je vorige, ik zie ook veel meer details, en de donkere partijen hebben ook veel meer doortekening, O ja ik ben weer technisch bezig [emoji16]. Als ik op mijn gevoel afga dan voel ik de nietigheid van de mens versus natuur [emoji6]. Mooi [emoji108]

                Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Berghut in zicht

                  indrukwekkend Raymond
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Berghut in zicht

                    Merkwaardig landschap.
                    Knap vastgelegd vanuit dit perspectief.
                    Het spel van licht en schaduw met het harde contrast tot gevolg is mooi en passend bij dit landschap.

                    De berghut moest ik even zoeken. De titel is ludiek en tegelijk ook treffend .

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Berghut in zicht

                      Helemaal mijn ding. Prachtige contrasten en kleuren. De beeldopbouw zit ook helemaal snor
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment


                      • #12
                        Re: Berghut in zicht

                        Ja, vanuit dit standpunt oogt het beeld erg spectaculair wat mijn bedoeling was, uiteraard. Goede commentaren waarvoor dank, ga er eentje op drinken !
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment

                        Working...
                        X