Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige foto ! De kleuren en compo zijn echt schitterend.
Mooi om 2 verschillende belichtingen op deze manier te blenden. Goed gedaan !
Het is hier showcase, dus mag er op elke slak zout gelegd worden. Een kleine halo is er boven het restaurant(denk ik) te zien.
Maar nogmaals mijn complimenten voor dit schitterende werk.
prachtige foto dito standpunt ,ook een mooi gepaste sluitertijd
en idd prachtige foto's op je website ,ik ben normaal geen fan van HDR in landschap ,maar jij weet daar heel goed mee om te springen !
Trouwens, deze had toch makkelijk met één enkele opname kunnen gemaakt worden ?
Hetgeen me wel opvalt is dat de lampen van de pier in de reflectie véél feller zijn dan de originele, misschien moet je daar ook nog es werk van maken
grts
Sieg
Last edited by Sieg; 27 november 2016, 18:09.
Reden: trouwens
Comment